Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Haloooww123 schreef:Sjaakie krijgt chemo pilletjes die wij zelf geven met speciale handschoenen aan. Wij hebben gelukkig wel van tevoren te horen gekregen dat we goed op de hygiëne moeten letten. We hebben speciale handschoenen meegekregen om de kattenbak mee schoon te maken. Ook moeten we elke keer als we hem geaaid hebben onze handen wassen. Dit geldt tot twee dagen na de laatste pil. Dus vanaf vanavond is dit niet meer nodig. Als er bijvoorbeeld kleine kinderen zijn, of iemand is zwanger/wil zwanger worden geven ze geen chemo.
@Zoolgangster, natuurlijk is chemo tijdrekken, maar als hij zich nog een tijdje goed kan voelen hebben we dit ervoor over. Dit betekent voor ons dat hij zich gewoon zichzelf moet voelen. Ik vind 11jaar niet heel oud voor een kat, daar kunnen zeker nog een paar jaren bij.
@Pompadour, één ervaring betekent niet gelijk dat het voor elk dier geldt. Ik vind het heel erg voor je dat dit je is overkomen, maar dat betekent niet dat onze situaties hetzelfde zijn. Dat zeggen onze dierenartsen ook, ze behandelen de patiënt, niet de literatuur.
Ik ken ook div andere mensen die met hun hond ook dat heeft meegemaakt.En die honden zijn na de laatste behandeling in geslapen .Omdat het niet aan slaat.
Bedankt Furrow, dat ga ik eens opzoeken.
pompadour schreef:Als een hond/kat lymfklierkanker heeft dan zitten onder de kanker.
klinkt hard, maar ik zou geen verdere gehandeling geven ,
Een dier is bevoorrecht