Mijn vriend wilde ze een nacht naar binnen halen toen het stormde, katten naar binnen, nog geen uur later jengelen en zeuren dat ze weer terug wilde.
Katten weer terug gezet, gejengel en gezeur voorbij.

Echt, katten...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hof_Arcadia schreef:Nog een optie is natuurlijk katten wegdoen. Hier in huis mogen ze gewoon overal komen ook in de slaapkamer. Als ik dat niet zou willen en al die verschrikkelijk dingen als met dingen gooien, schreeuwen en dat al moest doen, heb je ze eigenlijk niet meer voor je lol. Gewoon ander huisje zoeken
Ibbel schreef:Hof_Arcadia schreef:Nog een optie is natuurlijk katten wegdoen. Hier in huis mogen ze gewoon overal komen ook in de slaapkamer. Als ik dat niet zou willen en al die verschrikkelijk dingen als met dingen gooien, schreeuwen en dat al moest doen, heb je ze eigenlijk niet meer voor je lol. Gewoon ander huisje zoeken
Wat een, uhm, interessant advies. Dus jij verkoopt je paard ook als je 'm een keer moet corrigeren en op z'n plek moet zetten? Want als je een keer een brul moet geven omdat-ie in je ruimte komt 'dan heb je 'm niet meer voor je plezier'?
Boeiende redenering...
Hof_Arcadia schreef:Nog een optie is natuurlijk katten wegdoen. Hier in huis mogen ze gewoon overal komen ook in de slaapkamer. Als ik dat niet zou willen en al die verschrikkelijk dingen als met dingen gooien, schreeuwen en dat al moest doen, heb je ze eigenlijk niet meer voor je lol. Gewoon ander huisje zoeken
J0anieke schreef:dat van die dreurklinken is bij ons ook heel erg, we hebben nu alle klinken omhoog staan en die deuren krijgen ze niet meer open.