Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Safiy93 schreef:Voordroog en kuil kan niet, maar wij halen altijd een baaltje hooi bij een boer en dat vinden ze heel erg lekker! Lekker goedkoop 3,50 voor een half jaar hooi i.p.v. al die dure zakjes van de dierenzaak!
Safiy93 schreef:Voordroog en kuil kan niet, maar wij halen altijd een baaltje hooi bij een boer en dat vinden ze heel erg lekker! Lekker goedkoop 3,50 voor een half jaar hooi i.p.v. al die dure zakjes van de dierenzaak!
Amber_anne schreef:Safiy93 schreef:Voordroog en kuil kan niet, maar wij halen altijd een baaltje hooi bij een boer en dat vinden ze heel erg lekker! Lekker goedkoop 3,50 voor een half jaar hooi i.p.v. al die dure zakjes van de dierenzaak!
Wat voor maat baal is dit? Ik doe met een baal van 20 kilo een maand ongeveer voor 4 dwergjes
Amber_anne schreef:Safiy93 schreef:Voordroog en kuil kan niet, maar wij halen altijd een baaltje hooi bij een boer en dat vinden ze heel erg lekker! Lekker goedkoop 3,50 voor een half jaar hooi i.p.v. al die dure zakjes van de dierenzaak!
Wat voor maat baal is dit? Ik doe met een baal van 20 kilo een maand ongeveer voor 4 dwergjes
LukieBradley schreef:Op pagina 1 word gezegd : ent je konijnen goed en correct.
Wat heeft dat nou weer met hooi te makenecht helemaal niks.
Overigens bedoelde ik hooi is hooi niet zoals het opgepakt werd.
Tuurlijk zit er verschil in hooi maar het maakt echt niet uit of je het aan je paard, konijn of cavia geeft hoordat ze voorkeuren hebben.. dat kan zeker
Brainless schreef:Safiy93 schreef:Voordroog en kuil kan niet, maar wij halen altijd een baaltje hooi bij een boer en dat vinden ze heel erg lekker! Lekker goedkoop 3,50 voor een half jaar hooi i.p.v. al die dure zakjes van de dierenzaak!
Mijn konijnen en cavia's kregen regelmatig periodes wel gewoon (goede) voordroog en daar hadden ze geen last van.
Als ze last krijgen van een gasbuik en/of diaree is het beter om het niet (meer) te voeren.
LukieBradley schreef:Op pagina 1 word gezegd : ent je konijnen goed en correct.
Wat heeft dat nou weer met hooi te makenecht helemaal niks.