Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dreamybol schreef:Mijn kat mekkert trouwens heel stoer naar de vogels als er glas tussen zit, maar als ie in de tuin ligt en ze vliegen laag over z'n kop, dan rent ie naar binnen. Waar hij dan bij mij verhaal komt halen. Kletsmajoor.
Koper schreef:Wanneer ze hier kekkeren zijn ze ook alleen bezig met de vogel (of ander beest) in kwestie. Kijken niet meer waar ze lopen, mieteren dus van krukjes af als dat plotseling ophoudt wanneer ze het prooitje achtervolgen enz.
Century schreef:Dreamybol schreef:Mijn kat mekkert trouwens heel stoer naar de vogels als er glas tussen zit, maar als ie in de tuin ligt en ze vliegen laag over z'n kop, dan rent ie naar binnen. Waar hij dan bij mij verhaal komt halen. Kletsmajoor.
![]()
Vooral als het eksters zijn! Want die zijn gemeen, die pesten hem de tuin uit. Held op sokken is de mijne.
Koper schreef:Het schijnt dat eksters en kraaien dat soort dingen aan elkaar doorgeven. In ieder geval weten ze welke mensen ooit eksters en/of kraaien geholpen hebben, en zijn ze daar ook vriendelijk tegen. En worden ze minder aardig tegen mensen die rot doen tegen kraaiachtigen.
Koper schreef:Het schijnt dat eksters en kraaien dat soort dingen aan elkaar doorgeven. In ieder geval weten ze welke mensen ooit eksters en/of kraaien geholpen hebben, en zijn ze daar ook vriendelijk tegen. En worden ze minder aardig tegen mensen die rot doen tegen kraaiachtigen.