pompadour schreef:Ik koop de wormen kuur bij de apotheek .
Kinderen vanaf 2 jaar mogen ze slikken, dus een hond boven het gewicht van een kind van 2 mag ze ook gebruiken.
Het gaat om te stoffen die in het middel zitten.
Ik heb zelf een keer ervaringen bij mij overleden flatcoated retriever reu. En hij woog 45 kilo, hij was een grote flatcoat. Ik heb toen wormenkuur gekocht bij DA, het gaat om het gewicht. En het vrij prijzig. vooral als het niet werkte. Ik heb toen gaan speuren op in het internet en kwam op een honden forum terecht. En daar was ook vrouw die had hetzelfde mee gemaakt als ik. En zij is toen ook de wormen kuur gaan kopen bij de apotheek . 2 pilletjes voor 1, 69. En ik dus ook dat maar gaan toen. En ze werkte heel goed. Het is aan te raden, Veel mensen durven dat niet. Ik heb het een keer gevraagd aan mij DA, toen zei zijn Ja klopt het is hetzelfde
Alleen Niclosamide en mebendazol zijn voor mensen vrij verkrijgbaar welke ook voor dieren kan worden gebruikt.
Andere werkzame stoffen die in (honden) ontwormingsmiddelen zitten, zoals Oxibendazol, praziquantel, milbemycine zit alleen in de dierlijke (en dus wat duurdere) ontwormingsmiddelen.