anne_bento schreef:Ik ben inmiddels afgezien van de poezenpil. Mede door jullie reacties en wat ik nog meer kon vinden op internet.
Ik heb inmiddels wel iemand bereid gevonden te helpen het op de "hardhandige" manier te doen, dus in een ruimte opsluiten waar ze nergens achter kan duiken, haar pakken en in het mandje doen. Heb haar gewaarschuwd dat dit op eigen risico is haha.. Dat gaan we op korte termijn proberen.
Het reismandje ligt ze heerlijk in te slapen, maar ze is op haar hoede als je in de buurt komt. Ben hier wel mee bezig, proberen haar zover te krijgen dat ze blijft liggen als ik erbij kom, en mocht dat uiteindelijk lukken, dat uitbouwen naar het mandje aanraken terwijl ze blijft liggen. Gelukkig heb ik engelengeduld, maar ik heb net weer 10 slapeloze nachten achter de rug en dat zie ik echt niet nog een keer zitten. Met daarnaast nog 3x per dag mijn hele huis vol met spuug en plas.. en een poes die overduidelijk doodop is en niet weet waar ze het zoeken moet. Hoop echt dat het gaat lukken..
Die van mij was ook zo'n drama. Pieste echt alles onder als ze krols was, en uiteindelijk werd ze nog vaker krols dan die van jou. En dan at ze ook bijna niet. Daarnaast was zij echt niet benaderbaar, speelde ze amper. Sinds dat ze geholpen is komt ze ook echt schooien, speelt ze, en raakt ze niet meer in paniek oid als we bewegen. Ze blijft nu gewoon liggen of spelen. We kunnen haar nog steeds niet aaien. Maar ze is wel relax en op haar gemak. Terwijl we eerst ons echt afgevraagd hebben of we haar niet beter terug naar buiten konden sturen.