Welke poepzakjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dierenfan

Re: Welke poepzakjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 11:48

Gebruik vanalles qua poepzakjes. Action, wibra, big bazar enz. Goedkoop graag en gooi altijd in restafval. Met 6 honden ga ik geen dure zooi daar voor kopen.
Maar moet zeggen op eerste en laatste ronde na loop ik in de natuur en daar laat ik het uiteraard liggen. Mocht het op een pad of wrg liggen dan schop ik het wel daar weg

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 11:49

Heb zo'n plastik houdertje en daar kun je dan van die rolletjes indoen met blauwe zakjes, ook redelijk dun.
Daarnaast heb ik altijd een pakje boterhamzakjes in mijn zakken.

( Die geparfumeerde rommel hoef ik niet, nog ergere stinkzooi dan geparfumeerde kattenkorrels :+
Mjah, dat is geen info waar je op wacht. :+ )

Bopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 11:55

Hier in de gemeente hebben we overal palen met een prullenbak en met gratis zakjes eraan die je kunt pakken.
Iedereen loopt hier ook met zo'n rood zakje aan zijn hondenlijn geknoopt, dat is hier ook verplicht.
Als je geen zakje bij je hebt krijg je een boete.

Of zeg ik nu iets wat gewoon landelijk is? :o?

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 12:10

Bopje schreef:
Hier in de gemeente hebben we overal palen met een prullenbak en met gratis zakjes eraan die je kunt pakken.
Iedereen loopt hier ook met zo'n rood zakje aan zijn hondenlijn geknoopt, dat is hier ook verplicht.

Nee, zeker niet :D Hier in de gemeente zijn net vorig jaar een paar vuilnisbakken neergezet voor poepzakjes, maar ik kom er alleen op het 10-minuten-piesrondje eentje tegen. Zakjes zitten daar niet bij. Verplicht opruimen moet je wel, maar er wordt niet actief op gecontroleerd. Je struikelt dan ook overal over de stront...

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 12:13

Bopje schreef:

Klopt je moet hier ook een zakje bij je hebben, anders krijg je een boete.

Heb zo flexlijn en daar kan je een houdertje aanklikken met zakjes.
Dus heb het altijd bij me en gebruik verder die van de gemeente.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 13:34

dierenfan schreef:
Gebruik vanalles qua poepzakjes. Action, wibra, big bazar enz. Goedkoop graag en gooi altijd in restafval. Met 6 honden ga ik geen dure zooi daar voor kopen.
Maar moet zeggen op eerste en laatste ronde na loop ik in de natuur en daar laat ik het uiteraard liggen. Mocht het op een pad of wrg liggen dan schop ik het wel daar weg

Hier hetzelfde, maar dan met 1 hond. Wel altijd zakjes bij overigens. Bovendien doet de hond de helft van haar behoefte in de tuin, en dat gaat direct met een schop de kliko in. Zakjes die ik heb zijn dun, af en toe scheuren ze ook een stukje in maar ze zijn goedkoop en voldoen, ook als ze een stukje gescheurd zijn.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-19 13:40

Gezien ik ze vaak een eind mee moet nemen in mijn jaszak wil ik wel echt stevige zakjes.
Geeft zo'n rommel anders

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 21:11

Oh heb zakjes in houder aan heupgordel. Heb rolletje los in jaszak. Heb in schoudertas en cameratas ook rolletje zakjes.
Heb in hoesje van mijn telefoon ook zakjes. Oh en auto ligt ook altijd rolletjes. Oftewel welke buiten temperatuur ook en wat ik ook bij heb ik ben altijd verzekerd van zakjes.

Cilli96

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 21:22

Ik gebruik dumil boterham zakjes, van de action. Stevig, groot en handig voor ook andere dingen buiten poep om (vriendinnen hebben vaak een verzamelzakje oid nodig haha)