maaikemuis schreef:Kat oppakken, deur openen, kat buitenzetten en een uur of 4 wachten. Bij niet het gewenste resultaat zo nodig herhalen.
Top idee! En dan de kat na een halfjaar in laten slapen ivm FIV.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Probeer het wel fatsoenlijk te brengen.
 Probeer het wel fatsoenlijk te brengen.
maaikemuis schreef:Tja, een stomme vraag krijgt ook een stom antwoord. Het moge duidelijk zijn dat dit de sarcastische modus was.

Plus dat je bij het asiel al snel +100 euro betaald en bij kennissen een kitten vaak gratis is.
 Plus dat je bij het asiel al snel +100 euro betaald en bij kennissen een kitten vaak gratis is.                                                         

ten eerste, 1 kitten dood geboren (als een dood kitten in baarmoeder achterblijft kan moeder dood gaan!) en 1 veel te klein welke niet kon drinken met de vraag of deze het wel overleefde, moeder kreeg melkklierontsteking waardoor ze kittens niet liet drinken maar dit moet wel anders gaat de ontsteking er nooit uit (hier kan moeder aan overlijden) , de kleine kitten heb ik tot 5 weken ongeveer moeten dwangvoeren/bijvoeren. Uiteindelijk zijn het allemaal heel mooie en lieve kittens geworden maar ik ben er aan onder door gegaan want je wil dat alles goed gaat. 1 kitten heeft helaas geen 2 jaar mogen worden door FIP wat echt heel naar is... het was een duur grapje... dierenarts bezoekjes, duur voer (astronauten voer voor de kittens, 3 euro per potje, deed je een dag mee
 ten eerste, 1 kitten dood geboren (als een dood kitten in baarmoeder achterblijft kan moeder dood gaan!) en 1 veel te klein welke niet kon drinken met de vraag of deze het wel overleefde, moeder kreeg melkklierontsteking waardoor ze kittens niet liet drinken maar dit moet wel anders gaat de ontsteking er nooit uit (hier kan moeder aan overlijden) , de kleine kitten heb ik tot 5 weken ongeveer moeten dwangvoeren/bijvoeren. Uiteindelijk zijn het allemaal heel mooie en lieve kittens geworden maar ik ben er aan onder door gegaan want je wil dat alles goed gaat. 1 kitten heeft helaas geen 2 jaar mogen worden door FIP wat echt heel naar is... het was een duur grapje... dierenarts bezoekjes, duur voer (astronauten voer voor de kittens, 3 euro per potje, deed je een dag mee  ) en dan ook nog alle stress die er bij kwam kijken... nou deed ik het alleen, maar er komt echt veel meer bij kijken dan wat de meeste denken... kittens zijn met 14 weken uit huis gegaan, geënt, gechipt en met een kittenpakketje.
 ) en dan ook nog alle stress die er bij kwam kijken... nou deed ik het alleen, maar er komt echt veel meer bij kijken dan wat de meeste denken... kittens zijn met 14 weken uit huis gegaan, geënt, gechipt en met een kittenpakketje. 

Schuur_ schreef:En als je je merrie laat dekken komt er over het algemeen ook maar 1 veulen uit. Als jij 1 kitten wilt houden maar er komen er 6 uit dan heb je er 5 die je ook moet betalen aan chippen, vaccins, steriliseren/castreren en dan nog huisjes voor moet gaan zoeken.