Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mi_Amore schreef:@Hannanas: ze heeft daarnet in de voorkamer geplast terwijl wij 5m verder in de woonkamer zaten
Hondenluik is hier helaas geen optie.
We hebben met pads gewerkt en handdoeken, dat deed ze netjes, maar worden versnipperd/versleept door de andere honden. Ik kan mij wel inbeelden wat er met een kattenbak gebeurd
De luiers zijn tot hiertoe de beste optie om eens te testen
se7entje schreef:Als het een teef is heb je ook druppels van de dierenarts.
Heb het mij teef gegeven. Dat was tegen het ineens soort van leeglopen. Soort incontinentie. Maar schijnt ook te helpen om langer op te houden.
Weet zo de naam niet meer... pro...iets
En anders luier inderdaad, misschien als ze dat wat natte aan haar billen voelt dat ze vanzelf wel stopt, omdat ze het normaal ook op kan houden.
karuna schreef:Ik lees even mee en wilde eigenlijk niet reageren maar de het toch.
Al je posts komen over als hond is een last en je wil er vooral geen extra moeite voor doen. Hoop echt dat ik het misheb,
8nnemiek schreef:Voor mij zou het simpel zijn: leer de andere honden af dat ze de plasmat of kattenbak slopen. Slopen ze nog meer dingen? Ik zou daar eens goed mee aan de slag gaan. Duidelijke grenzen aangeven, er wordt hier níets verscheurd.
Voor zo’n oudere dieren wordt het uiteindelijk gewoon lastig om de plas langere tijd op te houden, en soms speelt dementie ook nog wat mee.