Hier ook de andere kant geweest.
Heb 2 honden en zijn al 8 en 10 jaar!
Nooit non stop geblaft of gejankt en ineens dus wel.....de buurvrouw waar we heel goed contact mee hebben apte me gewoon en daar was ik ontzettend blij mee.
Het gekke is dat het hier uit het niets was ontstaan en de ene begon en de andere deed dood leuk mee,het was janken/loeien heel schel en door merg en been

Ik ben bijna nooit uren van huis en als ik werk gaan ze mee maar met vakantie bij het vaste oppas adres hebben ze er echt een potje van gemaakt met zn 2en

Het klinkt heel gemeen maar ik heb een anti blaf apparaat gekocht via aliexpress.
Ik heb het ding 3 x aangehad en ze hebben t nooit meer gedaan.
Nou zal het wel een heel ander verhaal zijn met een hond die dit al langer doet maar ik zou eventueel gewoon de tijden op gaan schrijven en hoe lanng hij het doet en eventueel opnemen en dan na een tijdje met een goede wil naar de buren gaan.
Misschien zie je zelf aan de hand van je bijgehouden schema wel dat het meevalt en ben je gewoon geirriteerd omdat je erop gaat letten?
Maar ik zou het zelf als honden bezitter heel fijn vinden als mensen me het zouden laten weten als mn honden steeds over de zeik zouden gaan.