Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
k_m schreef:De buurman vind het opzich niet erg, hij heeft zelf een kat en onze kat komt altijd de restjes opeten. Hij geeft onze kat niet rechtstreeks eten. Opzich vind hij het niet erg maar het is wel zo dat onze kat en zijn kat niet overeenkomen en dat onze kat ondertussen soms zijn eigen kat al uit de garage heeft vedreven. Hij vind het niet erg maar het is niet zo dat hij hem aanhaalt of zou missen :p Ik denk dat het ook wel weer meevalt, het is niet zo dat hij daar 24/7 is, hij komt ook regelmatig naar huis en zijn broertje woont wel meestal hier, dat trekt hem ook wel terug naar huis gelukkig.
k_m schreef:@Maartje heb je alles gelezen?![]()
De katten mogen niet binnen snachts, mijn vader is ook allergisch. Ze zitten overdag altijd binnen. Reden dat de ene kat weg gaat is waarschijnlijk omdat er dus een kater hier zit die hem verjaagd (gisteren achter gekomen)
We willen nu dus deze kat vangen en terug naar huis brengen, die gaan hem dan wel lang binnen houden want hij is nu helemaal verwilderd. Ik verwacht dat mijn ene kat dan ook minder snel zal weglopen.
k_m schreef:@Maartje heb je alles gelezen?![]()
De katten mogen niet binnen snachts, mijn vader is ook allergisch. Ze zitten overdag altijd binnen. Reden dat de ene kat weg gaat is waarschijnlijk omdat er dus een kater hier zit die hem verjaagd (gisteren achter gekomen)
We willen nu dus deze kat vangen en terug naar huis brengen, die gaan hem dan wel lang binnen houden want hij is nu helemaal verwilderd. Ik verwacht dat mijn ene kat dan ook minder snel zal weglopen.
Maartje1990 schreef:Jazeker heb ik alles gelezen. Alleen jij denkt in problemen ipv oplossingen. Ik draag een oplossing aan. Je denkt wederom alleen in problemen.
marleen_usar schreef:Heb je de tuin ook afgezet zo dat ze er niet uit kunnen?
tamary schreef:Ik begrijp dat jullie een bedrijfsruimte hebben met diervoer en de katten er dus ook zijn voor de muizen/rattenbestrijding? Waarom sluit je ze daar niet 's nachts op? Kunnen ze hun werk doen, ze blijven bezig en je vader heeft er geen last van. Zo blijven ze ook op je terrrein en worden ze niet verjaagd door andere katten.
Birdie60 schreef:Maar als je vader allergisch is voor katten waarom zijn jullie dan aan katten begonnen?
Als die echt allergisch is dan heeft die als de katten overdags binnen zitten dan heeft hij er s'avonds ook toch last van? Ik ben ook allergisch, mijn vriendin heeft 4 katten en ook al zitten ze boven, als ik onder in de kamer zit nies ik me kapot, dikke ogen en verstopte neus.
F_Orumster schreef:Als de buurman het prima vindt is het toch fijn voor je kat om elders te chillen? Ik ben me er ook van bewust dat mijn poes het elders gezelliger kan vinden, als diegene dat fijn vindt is dat toch fijn voor haar.