Ik probeer even op alles te antwoorden.
Ik voer haar wat ze bij de fokker ook kreeg, dit zijn brokken die ik in een bakje heb meegekregen. Merk weet ik verder niet, ik kan de fokker wel even een berichtje sturen daarvoor.
Ze krijgt 2x op een dag eten. 'S ochtends haar brokken gemengd met vlees uit de diepvries. (Dit kreeg ze bij de fokker ook) en 's avonds nogmaals brok. Ik wil haar na een tijdje wel op ander voer zetten maar ik ben er nog niet helemaal overuit wat precies, er is zoveel keus!
Ik heb wel een 'routine' opgebouwd. Dwz ik haal haar 's ochtends uit haar bench en laat haar dan meteen buiten plassen/poepen. Daarna maak ik haar eten en ontbijten we samen
Overdag is ze bij mn moeder op haar werk en ben ik op school dus dan laat mijn mams haar uit. 'S avonds laat ik haar meteen als ze thuis is in de tuin. Het is pas daarna dat 'het probleem' begint. Ik kan met haar naar buiten gaan, dan plast ze/doet ze haar behoefte en dan 5 minuten later als we binnen zijn en ik let een seconde niet op dan plast ze weer.. Dan zet ik haar buiten ruim haar plasje op en laat haar terug binnen, plast ze 5minuten later weer op een andere plaats..
Het is dus niet persee dat ik een uur met haar buitenloop en dat ze zodra ze binnen is dan gaat plassen.
Daarnet zijn we even met de auto op pad geweest en heb ik haar zodra we thuis waren in de tuin gezet en heeft ze meteen geplast. Ik koppel hier ook "een commando" ga plasje doen aan in de hoop dat ze dit gaat herkennen

ik beloon haar dan ook uitbundig en neem haar mee naar binnen. En dan plast ze in de komende 15 minuten 3x in huis.
Het gaat me ook niet echt om het in huis plassen dat is normaal voor zo'n jonge pup, het gaat me meer om de frequentie
Mn moedet zegt dat we het een weekje max nog aankijken en als er niks veranderd we haar toch gaan meenemen naar de DA
Edit: ik ga dus vaak genoeg met haar naar buiten, soms ben ik even niet snel genoeg en moet ik haar snel opgrabbelen zodat ze haar plasje buiten kan afmaken
Ik sta ook 's nachts voor haar op ja