Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JustMeKV schreef:Ik zou ondanks zijn sloopfase toch de tshirt eens proberen.
1 van onze Mechelse sloopt werkelijk alles, ballen, speelgoed die niet te slopen vallen... tja deze hond bewijst dat het wel kan..
Tshirt bijt hij eveneens steeds wel ergens een gat in... Maar het belangrijkste is dat hij niet aan de wonde zelf prutst... Hij is zo erg en hyper actief dat hij dit jaar alleen al 16 keer op verschillende plaatsen draadjes nodig had., loopt nu overigens ook weer rond met nietjes door zijn eigen acties..
Heeft 3 tshirt waarvan er 2 gesloopt zijn.. Wij doen nu de goeie eerste aan en een gesloopte erboven..
Hij moet het niet eeuwen om en wij laten hem in de eerste dagen ook nooit te lang alleen.
Het blijven mechelaars..
Schuur_ schreef:Met castratie van mijn hond kreeg ik niet eens een kap mee. Er plakte een pleister op en als tip kreeg ik mee om een onderbroek te verknippen als het nodig was.
Maar dat is wel een heel ander karakter als de jouwe. Ik zou ook kijken voor een opblaaskraag
CharmingS schreef:Ik heb een boxershort geprobeerd maar dat zakt iedere keer af. Een T-shirt heeft weinig nut omdat de wond tussen zijn benen zit, een T-shirt komt daar niet in de buurt.
Hoop eigenlijk gewoon dat hij er van af blijft maar ga even kijken of deze kraag voldoende is. Anders kon ik het nog ruilen voor een stoffen kraag, wat net iets comfortabler is dan de harde plastic kap.
Femia schreef:Begrijp ik het goed dat de niet ingedaalde bal is blijven zitten? Waarom is die niet gezocht en ook weggehaald? Hij kan er later behoorlijk problemen van krijgen