Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BarbaLala schreef:Trimsalon inderdaad.
En borstelen (met ontwol borstel) doen de meeste mensen verkeerd; veelal een paar keer de borstel er over en dan zijn ze er zat van, maar een goede borstelbeurt duur wel een uur bij een beetje hond. En dat mag inderdaad max 1 per 6-8 weken.
Daarnaast snap ik enigszins wel je frustratie, maar als je niet tegen het verharen kan had je toch een ander ras moeten kiezen denk ik .
sunshine schreef:[ [url=m/vWZ7b0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik gebruik zo'n kam... Er komt dan wel veel wol mee los..
En 120 euro wow dat is echt veel!!!
BarbaLala schreef:Trimsalon inderdaad.
En borstelen (met ontwol borstel) doen de meeste mensen verkeerd; veelal een paar keer de borstel er over en dan zijn ze er zat van, maar een goede borstelbeurt duur wel een uur bij een beetje hond. En dat mag inderdaad max 1 per 6-8 weken.
Daarnaast snap ik enigszins wel je frustratie, maar als je niet tegen het verharen kan had je toch een ander ras moeten kiezen denk ik.
sunshine schreef:Ik noem dit geen vacht problemen, het is een normaal verschijnsel en er zit nu eenmaal poolhond in... dus veel haar![]()
Zwemmen wil hij nu niet, want koud....pootje baden weleen doggywash kan ik nog wel eens voor kijken, want ze traplopen mogen ze hier in huis niet dus dat doen ze hier ook met geen mogelijkheid. Optillen de trap op durf ik niet
ben bang dat ik dan van de trap val.
Wat is het verschil met naar de hondentrimmer brengen of het zelf gewoon doen ( wassen & waterblazen? ) want naar de trimmer zie ik een beetje als een " luxe " ding.
Bedoel dit overigens niet aanvallend ofzo, ben echt oprecht benieuwd naar wat de verschillen zijn
sunshine schreef:Ik zal eens rond kijken voor zo'n ontwol borstel, bedankt
Hannanas schreef:neem dan ook geen zwarte vloer!!!
Maar.. jouw vloer is wel perfect voor zo’n rubberen kappersbezem. Scheelt weer gedoe met zuigen.
Succes met deze rui beer wassen en droog blazenedit: al gelukt dus. Fijn! Straks nog eens blazen als hij droog is.