Spoed! Welke deken in bench?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 20:30

Divers schreef:
Een (Islamitisch) gebedskleed? Die zijn vaak heel strak geweven...
[ Afbeelding ]
Die heb je ook zonder frutsels aan de uiteinden.

Hahaha, sorry, echt géniaal _/-\o_ :') Zullen de moslims vast kunnen waarderen (not) :') :+

TS; is een vetbed niet iets?

Overigens zou ik, behalve andere bodembedekking v/d bench, toch ook proberen je hondje af te leren om alles maar te slopen (en vervolgens op te eten).
Kun je hem ter afleiding geen bot geven? Ik heb super ervaringen met Nylabones. Gaan onwijs lang mee, gezond voor het gebit, en wordt bovendien niet zacht zodat ze alsnog een stuk zacht bot ineens door kunnen slikken (onze honden gingen er dan meestal van kotsen).

eline_di

Re: Spoed! Welke deken in bench?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 20:37

Kan je hem niet (tijdelijk) een muilkorf omdoen?
Dan kan je ieder kleedje gebruiken

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-18 20:38

JoyCiej007 schreef:
Divers schreef:
[ Afbeelding ]

Hahaha, sorry, echt géniaal _/-\o_ :') Zullen de moslims vast kunnen waarderen (not) :') :+

Kun je hem ter afleiding geen bot geven? Ik heb super ervaringen met Nylabones. Gaan onwijs lang mee, gezond voor het gebit, en wordt bovendien niet zacht zodat ze alsnog een stuk zacht bot ineens door kunnen slikken (onze honden gingen er dan meestal van kotsen).

Ook deze hebben we gehad en waren met een uurtje kapot en een maatje groter vind hij niet leuk, want dat krijgt hij niet goed in zn bek

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-18 20:39

eline_di schreef:
Kan je hem niet (tijdelijk) een muilkorf omdoen?
Dan kan je ieder kleedje gebruiken

Dat zei de dierenarts ook al.
Ook zei de dierenarts dat er speciale honden dekens waren die onverwoestbaar zijn, maar de dierenarts wist zo geen naam van die deken.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 20:40

Is een droogloop mat misschien iets?
Lijkt me best stevig en niet vlug kapot te krijgen.

liberia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 20:45

Wat hooi in de bench?

Sclimpre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 20:45

Op stro? Wel een knoeiboel, maar veilig.
edit : precies een paardenforum hier :)

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-18 20:47

Die hebben we hier bij de achterdeur gehad en ook die is vakkundig gesloopt toen we dachten dat hij mss wel zonder bench alleen thuis kon blijven. Zolang we erbij zijn is er niks aan de hand, het gebeurd allemaal als we er niet zijn. Is dus ook lastig af te leren hierdoor.

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-18 20:49

liberia schreef:
Wat hooi in de bench?

Als hij in de schuur zou staan zou dat een mooie oplossing zijn idd! Maar in huis vind ik het toch niet zo prettig om er hooi in te doen, aangezien ze de hele dag door toegang hebben tot de bench en onze kleine huisdraak ( van mn profielfoto) graag alles overhoop haalt :Y)

Kwa speeltjes enzo ook al een hoop gehad, maar alles krijgt hij kapot. Tijd terug eens een hard kunststof speeltje gehaald en dat sloopt hij niet, maar daar speelt hij dan ook niet mee, want daar kan hij niet zo lekker op knagen omdat dat zo hard is en niet meegeeft.

Indi_Vito

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 20:53

Houten plaat, vetbed er op leggen en aan de onderkant vast nieten? Of eventueel met klittenband? Goed strak zodat hij het niet los krijgt idd, en samen in een grotere bench ipv alleen?

Divers

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 20:55

JoyCiej007 schreef:
Divers schreef:
[ Afbeelding ]

Overigens zou ik, behalve andere bodembedekking v/d bench, toch ook proberen je hondje af te leren om alles maar te slopen (en vervolgens op te eten).

Mijn Islamitische man kwam er mee aanzetten, geen origineel hersenspinsel helaas :')

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-18 21:04

Indi_Vito schreef:
Houten plaat, vetbed er op leggen en aan de onderkant vast nieten? Of eventueel met klittenband? Goed strak zodat hij het niet los krijgt idd, en samen in een grotere bench ipv alleen?

Ik wil wel iets wat uitwasbaar is. Hij is wel eens ziek en dan is hij echt aan de spuit poep, dan wil ik wel de boel makkelijk schoon kunnen krijgen

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 21:07

Van die ouderwetse wollen dekens. Die kan je misschien nog bij een kringloopwinkel halen.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 21:09

ik heb een peuterdekbed, is dat niks?

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 21:19

Een oud kindermatras, een koeienhuid, of wat al eerder genoemde is een schapenvachtje.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 21:24

Duimen dat er geen draad meer in zijn darmen zit dat is echt hel ... soort van oprijgen op het drasd doet het dan en er door heen snijden...

Ik zou zeggen schapevacht zijn tegenwoordig betaalbaar en wel in 2 stukken te snijden. Nasr die zullen wel gesloopt worden.

Wollen dekens zijn ook met draden....

Als je zoekt naar indestuctible chew resistant dog beds vind je wasrschijnlijk booral verhoogde bedjes met frame en ripstop nylon, maar ook nog wat andere opties.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 21:29

idylle schreef:
Indi_Vito schreef:

Ik wil wel iets wat uitwasbaar is. Hij is wel eens ziek en dan is hij echt aan de spuit poep, dan wil ik wel de boel makkelijk schoon kunnen krijgen

Paar kartonnen dozen meenemen bij de supermarkt, en op maat snijden. Als die vies zijn, gooi je ze zo in de kliko. Sloopt hij dat, dan is dat niet erg (wel even plakband/nieten verwijderen en de bruine met weinig opdruk kiezen).

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 21:34

Loreke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 21:41

En een Fatboy of hoe noemen die zitzakken nog? De onze zijn afwasbaar en hond ligt er vaak op.

Is echt dik met rits, zou hij dat kapot krijgen en in verschillende maten.

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 21:45

Fatboy was hier niet hond proof, en dan was het alleen maar lomp gedrag en geen sloop gedrag :+ . Dat zou ik zelf niet aandurven met die kleine bolletjes..

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 21:49

Wij hadden altijd van die ouderwetse wollen dekens er in liggen. Even rondvragen bij familie en anders de tweedehandswinkels in de gaten houden. Even het afwerkrandje er af en klaar. Ze sabbelden/beten er wel eens een stukje uit maar heeft nooit problemen gegeven. En als ze vies zijn gewoon in de was gooien.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 21:54

Gewoon een perfect passend hondenkussen (zoals die leren hierboven). Vaak zijn afmetingen van een bench vrij standaard en kan je er makkelijk een kussen bij kopen. Een stevig rechthoekig geval van zeil achtig materiaal

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-18 21:56

Heb er voor nu maar weer een fleecedeken inliggen, maar nu het stikdraadje eraf gehaald.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 22:01

Koop een paarden regendeken met een zo hoog mogelijke ribstop , daar een hoes van maken met wat diks er in.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 22:09