bigone schreef:Maar is dat de bijkeuken op die foto?? Dan kunnen ze daar toch prima zitten in de nacht. Nacht is slapen, overdag is spelen.
Ik ga proberen op iedereen te reageren.
Hier past maar 1 mand en zoals te zien, hoewel het vertekend, is die andere hond echt heel groot en gaat dat niet passen. Kan er geen mand bij zetten.
Snorkel; dat is nog een idee!
Gillian: op zich ik ook! Maar als ik m betrap en hem straf wordt ie heel angstig en durft ie een week niet meer bij me te komen. Vind ik ook zo zielig.
Sunshine; als een bench, antibite en andere opties niet helpen is dat een idee maar ben er geen fan van. Ook hier niet zulke goede ervaringen net als charmingS
Esirene; dankje! We zijn er ook heel blij mee! Ik heb inderdaad ook daar aan gedacht, ook nog een idee. Heb nu al wel een bal met brokjes en een snuffelmat en een slang waarin ik leverpastei oid kan doen zodat dat m bezig houd maar dat is natuurlijk niet hetzelfde als die spelletjes.
Dan een update. Gister een bench op mogen halen die echt gigantisch is. Hij vond het wat spannend maar ging er uiteindelijk uit zichzelf wel af en toe in liggen. Heb m gisteravond en vanochtend ook gevoerd in de bench. Hij heeft er nu 1 x 5 minuten ingezeten met t deurtje dicht. Verder alleen op eigen initiatief erin en een paar keer met een koekje.
Afgelopen nacht hebben we de honden in de keuken gedaan, alles van tafel en aanrecht afgehaald, bench open. Dat ging opzich prima. We gaan nu rustig trainen met de bench en dan kijken hoe het gaat zodat we niet elke avond de hele keuken op moeten ruimen.
Dit is de bench! We kunnen er ook samen in haha