Reading vermiste hond: ervaringen gezocht

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
speurneusc

Berichten: 5439
Geregistreerd: 06-08-12
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 23:51

Is toch een vorm van je investering beschermen, wordt goed geld ingestoken voordat het hondje hier is, kan een tracker er ook wel vanaf.

Tsja zo is er altijd wel wat dat zo'n buitenlands hondje kan ontsnappen in de eerste tijd dat ze hier zijn, soms zelfs nog gelijk de eerste dag. Dat geeft wel aan hoe de honden daar zelf tegenover staan, koste wat kost ontsnappen en weer terug in de overlevingsmodus.

xJolien

Berichten: 4552
Geregistreerd: 12-12-06
Woonplaats: Spanje

Re: Reading vermiste hond: ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-18 00:21

Zullen we de discussie alsjeblieft weglaten? Natuurlijk had dit nooit mogen gebeuren. Daar zijn we ons dondersgoed bewust van. En ja, achteraf gezien had dit hondje niet naar Nederland moeten gaan.

Oh en alsjeblieft zeg, je snapt toch hopelijk wel dat leerzaam niet bedoeld is als: "he, wat fijn dat we hier zo veel van geleerd hebben". Kom op hee.

Vayo

Berichten: 8042
Geregistreerd: 23-08-05

Re: Reading vermiste hond: ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 00:28

Trek het je niet aan TS! Dit soort dingen kan helaas iedereen overkomen! Je kunt ze nu eenmaal niet in een glazen kooitje opsluiten. Heel erg veel sterkte met het verlies!
''Mooi'' om te lezen dat die persoon via de reading contact kon leggen. Ik ben zelf ook erg sceptisch met dit soort dingen, maar ik zou die kans net als jou ook aangegrepen hebben.

Niobe

Berichten: 8012
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Reading vermiste hond: ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 01:18

Ah sorry dat ik het topic weer naar boven gehaald heb en je nu vervelende reacties krijgt... De situatie is beroerd genoeg. Ik hoopte dat de hond op een goede manier weer terecht was, wat een naar nieuws! Sterkte

Babootje

Berichten: 26564
Geregistreerd: 25-06-05

Re: Reading vermiste hond: ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 10:08

\Wat verdrietig om te lezen. Sterkte TS