Zelf gebruik ik geen biothane lijn maar een hunter sliplijn. Ik heb wel gewerkt met biothane lijnen en zolang ze niet glad worden is dat goed te doen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kaus schreef:Wij hebben deze. Van deze website.
http://www.biothaan.nl
Super fijne halsbanden. Kunnen met alle sluitingen worden gemaakt. Wij zijn voor de gesp gegaan.
De cattle dog had hiervoor een half slip maar die rinkelt constant dus draagt hij nu alleen nog op wandeling.
Je kan ze onderleggen met neopreen zoals wij hebben gedaan of gewoon alleen biothane.
[ [url=m/ehA0KE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Foto is trouwens niet erg duidelijk want ging eigenlijk om de penning. Mocht je betere foto's willen, kan ik doe sturen!
Edit: betere foto's toegevoegd en andere verwijderd.
[ [url=m/2dror6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/56Okla.jpg]Afbeelding[/url] ]
vevina schreef:Die van ons heeft eigenlijk alleen maar goedkope aliexpres halsbandendraagt ze als we alleen even gaan plassen en terug.
[ [url=m/gslm1t.png]Afbeelding[/url] ]
Maar in huis draagt ze niks en als we gaan wandelen heeft ze altijd haar Hurtta tuigje om.
Majabeestje schreef:vevina schreef:Die van ons heeft eigenlijk alleen maar goedkope aliexpres halsbandendraagt ze als we alleen even gaan plassen en terug.
[ [url=m/gslm1t.png]Afbeelding[/url] ]
Maar in huis draagt ze niks en als we gaan wandelen heeft ze altijd haar Hurtta tuigje om.
Wat een leuke hond! Is het een spaniel?
Halsband ook leuk.
Wij gebruiken van die goedkope van stof, waar honderden van hangen bij de dierenwinkel. In huis gaan ze af.
Zoe_97 schreef:Neem voor een border aub geen halfcheck met ketting (tenzij je een korthaar hebt natuurlijk). Die ketting is de dood voor een border zijn vacht.
Bralindy schreef:Zoe_97 schreef:Neem voor een border aub geen halfcheck met ketting (tenzij je een korthaar hebt natuurlijk). Die ketting is de dood voor een border zijn vacht.
Ik heb Leonbergers en nooit problemen gehad hiermee? (Btw, puppies hebben bij ons geen half checkvoordat ik iedereen over mij heen krijg)
[ [url=m/4QdHh0.jpg]Afbeelding[/url] ]
superpony schreef:Maar bij elke halsband kan het hondje last hebben. Als je soms ziet hoe honden trekken, hangen ze continu strak in elke vorm halsband. Als je hond netjes naast je loopt, is het nooit een probleem.