Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
xxxMarleen schreef:Zo te lezen heeft bijna iedereen zijn/haar keuze gemaakt op de kat die je het meeste aanspreekt op dat moment.
Ik ga maandag denk ik een afspraak maken voor komend weekend! Spannend!!
) ofwel is de klik er niet en kan ik je alleen maar adviseren om niet toch te willen. Daar hebben wij ons echt op miskeken. Goede bedoelingen zijn zo fijn, maar niet altijd voldoende.
). Het blijft een aparte en makkelijk zal ze nooit worden maar het is echt een wereldkat met een enorme portie humor. 
Wie maakt je 's ochtends wakker omdat hij honger heeft
Het blijft een bijzondere en vreemden moet ie niet maar wij zijn dol op ons kind
, op bovenstaande vraag. Het is lastig om te beoordelen of een dier goed met andere dieren kan. Dit is ontzettend afhankelijk van de andere kat namelijk. In het asiel is het dier continu in een lichte stress-situatie en dus is het lastig te bekijken of een kat met andere katten kan. Soms nemen potentiele adoptanten een hond mee om te testen. Met katten is dat wat lastiger. Bij ons zijn er duidelijk katten die als enige-kat geplaatst moeten worden, maar er zijn er ook heel wat waarvan dat lastig in te schatten is. Selka schreef:Bedankt sting. Nu denk ik niet dat ik het over mijn hart kan verkrijgen een kat terug te brengen maar goed te weten dat dit kan. De honden hebben elkaar en zijn katten gewend maar ik zou het heel sneu vinden als ik zo'n boilerkat als Eilandje tref.
Lastig. Ik wil namelijk liever niet twee raskatten in huis halen omdat er zoveel katten wachten op een thuis.
antje_vip schreef:lizy29 schreef:Spannend TS.
Daarnaast wonen we tegenwoordig op een boerderij dus heb ik benaderd of ze nog moeilijk plaatsbare exemplaren hadden die voor ons als muizenvangers konden fungeren. Nou dat hadden ze wel.
...Toen kwam de vrachtwagen voorrijden
. Toegegeven, onze terror Jillz ligt wel iedere avond bij hem op schoot