Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Celine_Famke schreef:Zo leuk om al jullie accounts te zien! Ik ben echt dol op dieren- accounts.
Voor mijn paard heb ik ook al een tijdje een account: @friesianshenna
Nu 14,4 duizend volgers.
future_vet schreef:Nou ik volg echt niet iedereen terug. De meeste die ik volg zijn beroemde katten die mij niet volgen. Ik volg er 476 en heb 2848 volgers.
Leuke is dat ik dankzij instagram de (half)-zusjes en -broertjes van mijn kat heb gevondenCeline_Famke schreef:Zo leuk om al jullie accounts te zien! Ik ben echt dol op dieren- accounts.
Voor mijn paard heb ik ook al een tijdje een account: @friesianshenna
Nu 14,4 duizend volgers.
Je hebt behoorlijk wat volgers, maar als ik dan naar je gemiddelde aantal likes kijk dan zit dat rond de 400 ongeveer. Zijn het dan allemaal spam accounts die volgen? Vraag me dat altijd zo af.
Ik zie bij mij veel verschil. Sommige slechts 300 likes maar heb ook foto’s met +1000 likes. Maar ik heb net geen 3k volgers
Ik ben dit account toen puur voor mijzelf begonnen, als soort van dagboek van mijn paard. Dan kon ik zelf terug scrollen door de foto’s en vorderingen zien. Uiteindelijk kreeg ik steeds meer volgers die het blijkbaar ook leuk vonden om te zien. Sinds 1,5 jaar merk ik wel dat mensen een stuk minder actief zijn op Instagram. Maar ik ga gewoon door hoor
Want ik vind het leuk. Dus ik zie wel waar het schip strand!
dat ik ondertussen eigenlijk alleen nog maar via de insta van mijn hond op instagram kijk. Ik heb echt al leuke mensen leren kennen hierdoor en dat is voor mij het leukste aan instagram. Ik vind het net wel leuk van gewoon vrolijke foto’s te kijken, even 5min scrollen en ik ben weer happy
.
Omdat mijn eigen account een beetje overspoeld werd.
) bo_nova_dorete_rats
Dus die keus was niet zo moeilijk haha. Ik vind het voor mezelf leuk om te zien hoeveel hij is gegroeid en ontwikkeld. Alleen ben ik vaak in mijn eentje op stal en vergeet ik vaak om een foto te maken

Joscaa schreef:Ah ik ga eens kijken naar jullie accounts ook!
Dit is Bright zijn account, inmiddels met 3826 volgers;
[ Afbeelding ]
http://www.instagram.nl/framaxbright.moon
En dan heb ik voor Cas ook een account, maar daar ben ik eigenlijk te beroerd voor om echt bij te houden; http://www.instagram.nl/casthesmilingpony
mochten jullie willen volgen dit is haar account http://www.instagram.com/suki_de_heks ga jullie accounts ook bekijken
ben jou ook begonnen te volgen Cayenne! Echt te schattig is Mango
Maar krijg ook heel weinig likes dus of het nou spamvolgers zijn? Maar krijg wel regelmatig likes van Matt Harnacke, daar ben ik dan wel weer trots op
Linde99 schreef:Schattig! Ik ben je eerste volger haha, echt superleuk dat je eekhoorns hebt
Anne_vD schreef:Ik heb net ook een pagina gemaakt voor mijn 2 eekhoorntjes. Nog veel meer dieren thuis maar een pagina voor deze 2 beestjes leek me wat leuker haha.
Ben alleen zo slecht in namen verzinnen voor ze. Iedereen roept altijd maar Knabbel & Babbel maar het liefst wil ik echt wat origineels![]()
[ [url=m/jtNhcT.jpg]Afbeelding[/url] ]