Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:In ons oude huis was de bank een plek waar ze ging plassen als er in de tuin allemaal andere katten rondliepen, dus ik zit er echt niet op te springen dat ze dat hier ook gaat doen als ik de garage onbereikbaar maak.. Voor mijn gevoel verplaats ik dan het probleem, en dan is de garage een betere plek om dit te hebben dan elders in het huis.
Shanna schreef:In ons oude huis was de bank een plek waar ze ging plassen als er in de tuin allemaal andere katten rondliepen, dus ik zit er echt niet op te springen dat ze dat hier ook gaat doen als ik de garage onbereikbaar maak.. Voor mijn gevoel verplaats ik dan het probleem, en dan is de garage een betere plek om dit te hebben dan elders in het huis.
''Gewoon die vloer coaten'' is niet zo simpel als het lijkt hoor, dat is behoorlijk prijzig om te doen en met net een huis gekocht en alle verbouwingen binnenshuis is daar op dit moment geen geld voor. Een huis kopen is nou eenmaal duur, en verbouwen binnenshuis noodzakelijk want alles was gestript en we moeten er wel al in leven.
Ik kan de keepoff spray wel halen voor buiten, nadeel hiervan is echter dat je het om de paar uur opnieuw moet sprayen en dat voelt een beetje als het weggooien van dat spul omdat die buurtkat niet op vaste tijden langs komt..
kim_1990 schreef:Ik krijg een beetje het idee dat je al een keuze gemaakt hebt om ze maar gewoon weg te doen...alle tips en adviezen die gegeven worden spreek je tegen...
Die keepoff spray kan goed werken voor de buurtkat, zo reteduur is dat spul niet dus tja...echt weggooien? Het zij zo, dan kan je iig je eigen meubels en katten houden...
En anders moet je gewoon die kat gaan vangen en naar dierenambulance sturen...de eigenaren worden er vanzelf flauw van als ze iedere x moeten betalen om hun dier bij de dierenambulance weg te halen...
Ook kan je gewoon zeil in de garage leggen, kost niet zoveel, zelfs niet met een verbouwing in werking.
Maar ik krijg voor alsnog het idee dat je al een keuze gemaakt hebt...
Shanna schreef:Garage onbereikbaar maken is geen optie dus. Ik zoek nog liever een nieuw huis voor de poesjes als dat ik weer mn meubels laat onder zeiken.