bigone schreef:Ts misschien kun je wat betreft voeding nog veel winst halen, eentje uitzoeken die heel goed verteerd met zo min mogelijk ballaststoffen . Betekend veel minder poep.
voer is prima, alles natuurlijk... geen rare zooi.
1 kat is gewoon ziek waardoor hij dit heeft.
(tumor in schildklier en een nierbeschadiging, heeft medicatie en plast daardoor gewoon net een stuk meer, verder een hele gezonde blije meneer)
Andere zijn sphynxen en die hebben omdat ze kaal zijn gewoon een hogere verbranding waardoor er iets meer gegeten wordt en ook dus meer uit gescheiden wordt.
Het is ook niet een mega verschil hoor... want zoals ik eerder al een paar keer aan gaf hou ik zelf gewoon van een hele schone bak. Dat is ook een beetje mijn "probleem" 
Boras schreef:Iedere dag de hele kattenbak verschonen, is dan iets waar ik nog eens over na zou denken. Dat levert een berg afval op. Bij goed kattengrit is dat helemaal niet nodig als je dagelijks de drollen en het klontje urine verwijderd. Of er moeten veel katten op 1 bak ontlasten.
En hier had ik ook al op gereageerd eerder in het topic, jammer dat ik in herhaling moet vallen...
terwijl de manier waarop ik verschoon helemaal mijn vraag niet was.
Maargoed nog 1 keer:
Ik verschoon dagelijks, maar met een dun laagje... onder aan de streep levert het niet extreem meer afval op.
En met andere zaken in huis verbruiken wij juist veel minder afval (malers etc) en is ons huis verder volledig energie neutraal... hebben we een composthoop e.d.
Dus ook daarom zou ik dit ene stukje niet aan willen passen.
Lisette0 schreef:Ik ben benieuwd!
Als je me een update kan en wil geven, zou dat heel tof zijn.

Mag ook via pb, anders gaan we zo offtopic.
ja op zich ben ik daar ook nog wel benieuwd naar hoor