Wat een schatjes! Zelf zou ik geen brinta geven.. katten kunnen granen niet goed verteren dus brinta lijkt mij geen goed plan. Geweekte kittenbrokjes (in water of kattenmelk) lijkt mij dan beter. En daarnaast wat goede kwaliteit natvoer voor de lekker eventueel. Zelf geef ik brokjes van het merk nutrivet. Redelijk goedkope, goede kwaliteit, hoog vlees percentage en graanvrij. Ik koop het bij zooplus.nl (voer is hier sowieso vaak goedkoper). Ze hebben zowel kitten als volwassenbrok. Het lijkt duur, maar je hebt er veel minder van nodig dan van royal canin, felix of whiskas door de hogere voedingswaarde. Mijn kitten van 14 weken krijgt de kittenbrok onbeperkt, mijn kat van 1 jaar krijgt 25gr. Beide krijgen dan nog wel s'ochtends een kwart blikje natvoer erbij. Ze doen het er goed op en die van 1 jaar is zelfs iets te dik xD
Maar royal canin is wel al beter dan whiskas of felix. Echter vind ik royal canin erg duur vergeleken met betere kwaliteitsbrok... Ik heb er vorig jaar best wat tijd ingestoken om dit alles uit te zoeken dus wilde dit je even meegeven