Hè bah. Wat ontzettend naar. Mijn vader heeft het ook gehad. Met de trailer. Hij reed weg en had niet door dat de kat voor de band van de trailer lag. Echt super naar. Je kunt er echt niks aan doen. Ik snap dat je je schuldig voelt. Maar het is niet jouw schult. Het is een nare samenloop van omstandigheden.
Sterkte TS
Prinslover
Geplaatst: 29-08-18 11:11
Ah wat een rot situatie zeg.. Dit is echt een ongeluk geweest, al snap ik heel goed dat je je toch schuldig voelt. Wat een ellende! Maar hier kan jij niks aan doen. Veel sterkte en een knuffel!
NorwayFjord
Geplaatst: 29-08-18 11:12
Ach wat verdrietig en enorm rot, maar voel je niet schuldig hoor Ze zijn zo snel en het is zo gebeurt, hier had je niks aan kunnen doen. Heel veel sterkte!
Mayflower_
Geplaatst: 29-08-18 11:16
Het is in een split second gebeurd, voel je niet schuldig. Ze zijn soms zo vlug en daar kun je niet op anticiperen. Sterkte!
grizzlybear
Geplaatst: 29-08-18 11:20
Wat ontzettend verdrietig .. Ik snap echt dat je je er heel rot over voelt, maar het is echt niet jouw schuld.. Heel veel sterkte met het verlies
Ooh wat vreselijk, echt een nachtmerrie en ook een grote angst van mij... Ik kan me je schuldgevoel heel goed voorstellen, ik zou hetzelfde hebben... Veel sterkte
Dit is ook echt een grote angst van mij. Verschrikkelijk... Heel veel sterkte
Texas02
Geplaatst: 29-08-18 13:07
Oh nee, sterkte!
pmarena
Geplaatst: 29-08-18 13:14
Ach verdikkeme, wat erg Dat is toch 1 van je grootste nachtmerries....die beestjes zijn ook zo snel en niet altijd even handig...
Ik hoop ook altijd maar dat als ik de auto start en expres even een paar seconden wacht voordat ik expres heel langzaam wegrijd, die 2 schavuiten zichzelf dan wel uit de voeten gemaakt hebben, waar ze ook zitten / liggen op dat moment.
Oh ts,ik voel met je mee.Verschrikkelijk dit te moeten meemaken. 2 dagen geleden is onze allerliefste poes overreden.En helaas vind ik ook dat het mijn schuld is omdat alles hier klaar ligt om een elektrische omheining te plaatsen en dit nog steeds niet gebeurd is. Ik kan me voorstellen hoe schuldig jij je moet voelen.Heel veel sterkte.
Ben uiteindelijk toch nog maar naar school (ben juf) gereden om mijn zinnen wat te verzetten, daarna ben ik thee gaan drinken bij mijn schoonzus en mijn zus kwam ook nog even langs daar... Ik voel me al wat minder slecht, maar het blijft wel heel moeilijk natuurlijk
Toen ik thuis kwam lag zijn broertje bij hem in de doos te 'slapen' vond het zo zielig en ook zo mooi tegelijk, pff arm ding
Wat verschrikkelijk. Wat moet jij je rot voelen zeg. Ik heb weleens een duif overreden en dat vond ik al zo vreselijk. Laat staan je eigen kat. Heel veel sterkte.