Giolli schreef:Ragdollcat schreef:Nou zou kunnen toch..........achteraf gezien toch tegengevallen en je wordt er gek van......
Dit had je tevoren niet verwacht.
Niks om je voor te schamen..........het is alleen wat tegengevallen nu je hond in een rijtjeshuis bij jou woont..............Zeker als het ook nog eens gaat dementeren waardoor het nog lastiger is.......door het gedrag wat erbij hoort.
We hebben zelf een dementerende hond en kat gehad.
Ik ben niet erg sterk in het tactvol brengen, maar gewoon zoals het is
Wat maakt het uit of het mij is tegengevallen, ik het leuk vind, ik het wel zo wilde? De situatie is zoals het is en ik zou het voor geen goud willen ruilen. Ik vraag advies voor de situatie nu en niet iemand die mij gaat vertellen over wat ik al dan wel niet zou moeten voelen nu.
Maar aangezien je het persee wilt weten; Nee ik heb geen spijt want ik ben dol op haar. Ik geniet me dood wanneer ik haar hoor snurken en ik hou van onze wandelingen. Ze is de liefste hond op de wereld en ik ken haar al haar hele leven.
Natuurlijk vind ik het rot dat mijn hele familie zijn handen aftrekt en ik met ‘haar zit’, maar dat zou nooit een reden zijn om minder goed voor haar te zorgen of haar zat te zijn. Ik wil haar dolgraag een zo fijn mogelijke laatste tijd geven.
Ik vind het toch wel heel akelig dat de rest kennelijk hun handen er vanaf getrokken hebben.

Gelukkig zorg jij nog voor haar.