Lang niet meer echt wat gebeurd dus even stil gelegen.
Hij is nog op controle geweest en bleek de bacterie van zijn oor overgedragen te hebben naar zijn voorpootjes. Die hebben we dus een tijd met speciale zeep moeten wassen en dat ging eigenlijk heel snel weer beter gelukkig.
Gisteren is hij geopereerd. Zijn verticale gehoorgang is weg, de operatie was goed gegaan en Smurfie loopt nu met een lampenkap rond. Het ziet er echt ontzettend zielig uit, en hij vindt natuurlijk dat hij alle aandacht van de wereld nodig heeft nu.
Hij krijgt pijnstillers en AB, heb extra pijnstillers er bij gekregen moet het nodig zijn maar voorlopig heeft hij voldoende aan zijn normale hoeveelheid.
We mochten hem om 20u ophalen en hij lag daar te treuren in die kooi, kreeg gelijk al flash backs. De eerste keer dat ik hem zag was ook in zo'n kooi in het asiel. Leek net of hij datzelfde had, want hij stond pas recht toen ik mijn hand er door stak en hij mij kon ruiken, toen was hij ook gelijk helemaal wakker. Kon ik maar duidelijk maken dat hij nooit meer terug hoefde hé 
Van die lampenkap heb ik gelijk dik 5cm afgeknipt, hij kon niet met zijn neus door het gras en ging hele tijd ondersteboven.