julio111 schreef:- Wat kan ik haar het beste voeren? Verse vis/vlees is in principe mogelijk? Is dit voor katje beter dan bijvoorbeeld kwalitatief goede brokjes?
- We moeten zorgen voor een hoge, stevige krabpaal, een lekker mandje en een kattenbak. Waar moet ik nog meer aan denken?
- Wat zijn dingen waar we bij een kitten rekening mee moetn houden? Ontwormen het beste bij de dierenarts en ik dacht te lezen bij 3,4,5,6 maanden en dan daarna iedere 3 maanden?
- We willen haar zo snel mogelijk stereliseren zodat ze wel lekker naar buiten kan maar we straks niet met nog meer katjes zitten. Wat is hiervoor de beste tijd? Vanaf 6 maanden zijn ze vruchtbaar begreep ik.
- Als bokkers nog andere dingen hebben dan hoor ik het heel erg graag.
Wat een leuk katje! Ga je vast veel plezier mee hebben 
Vers vlees voeren ben ik zacht gezegd geen fan van. Er zijn steeds meer onderzoeken die uitwijzen dat er te veel negatieve kanten aan zitten (besmetting met niet ongevaarlijke bacteriën bijvoorbeeld: https://www.uu.nl/nieuws/faculteit-dier ... lees-dieet).
Inderdaad kijk ik wel naar het gehalte vlees in brokjes (al is het achterhaald dat katten geen granen kunnen verwerken, hier is hun lijf prima voor geschikt, alleen moet er wel een substantiële hoeveelheid vlees tegenover staan), maar ook wat mijn kat lekker vindt. Het is nogal een kieskeurige eter.
Ook supermarkt brok is geen probleem. Ik voer Purina (hij heeft ook Royal Canin en Sanimed gegeten, laatste ivm mogelijke voedselallergie). Dit in overleg met verschillende dierenartsen, niet alleen mijn eigen ideetjes haha 
Kattenbakvulling is de mijne ook kieskeurig op, moeten echt houtpallets zijn, anders doet ‘ie t naast de bak. Wellicht ook iets om in je achterhoofd te houden, mocht ‘ie niet keurig op de bak gaan.
Mijn kat ligt overigens het liefst in zijn radiator-hangmat, mandjes kijkt hij niet naar, haha. Als ik t zo onder mekaar zet, denk ik dat mijn kat toch z’n hoofd ooit iets te hard heeft gestoten
Ik zou persoonlijk ook een check-up laten doen bij de da gezien het katje al een tijd buiten rondwandelt. Kan je gelijk advies vragen over sterilisatie, ontwormen..
Wellicht ook een speeltje aanschaffen? Hier waren touwtjes met balletjes of met veertjes favoriet!
Wat tof dat je er zo allemaal over nadenk!