Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ethelate schreef:Geldt die €200 ook voor een grote hond in een kennel?
Met haar 27kg past ze niet in een reisbagage tasje..
AbbyBlues schreef:Als je iemand kunt vinden die na 6 augustus naar Nederland vliegt en een hond mee zou willen nemen ben je veel goerkoper uit. Ik neem mijn honden straks mee naar Amerika en het kost mij 200 euro per hond. Schakel ik een reisbureau in voor dieren ben ik ook zo 5 tot 10.000 euro kwijt.
Heel veel success. Wat een triest verhaal zeg. Maar ook ik ben van mening dat in dit geval het leven van het meisje (met kind) voor gaat op de hond.
Citaat:Kosten
De kosten zijn afhankelijk van de bestemming. Als uw huisdier als ruimbagage meereist en de overstap op Amsterdam Schiphol Airport 2 uur of langer duurt, dient u bovendien €150 (of $200) extra te betalen voor de verzorging van uw dier tijdens het overstappen.
In het dierenhotel krijgt uw huisdier te eten en te drinken. Honden worden uitgelaten en katten verblijven tijdelijk in een grotere kennel met een schone kattenbak.
U moet altijd minimaal 48 uur van tevoren telefonisch reserveren.
Indestal schreef:Australie zal toch quarantaine regels hebben? En ook speciale inentingen? Heeft dit meisje geen familie hier? Is er niemand in Nederland die iets kan betekenen?