Duhelo schreef:Ik denk dat je hond gewoon wat aanpassingsvermogen nodig heeft. Onderschat ook niet het overbrengen van jouw gevoel op de hond. Jij hebt nu het idee dat hij "zielig" is omdat hij dit allemaal meemaakt, waardoor je een beetje in de zielige sfeer blijft hangen en een hond pakt dat feilloos over.
Vergeet ook niet dat zoiets een behoorlijke impact heeft. Eerst pijn zonder "reden", dan tal dierenartsbezoekjes, vreemden aan zijn lijf, pijn ernaast, dan bij de DA achtergelaten, onder narcose, wakker worden in een vreemde omgeving, nog pijn, nog meer gewriemel aan zijn lijf door vreemden, het missen van een lichaamsdeel dat die al zijn hele leven gewend is. Behoorlijk wat aanpassingen.
Ik zou zeggen, zo snel weer over tot de orde van de dag, maar bouw rust in (nu niet naar drukke avondmarkten maar even een paar weekjes iets minder prikkels), en het even aanzien, eenmaal het goed genezen is zal je kunnen zien of er effect is op het lichamelijk gedeelte of niet.
Goed verwoord Duhelo.
Zelf vanaf februari met 1 van mijn 2 katten gehad(al was dat gedoe met gebit). Of het nou pijn/stress/mijn stress was, nu sinds een week of 2 pas zie ik haar weer "normaal". Kan echt veel impact hebben alles bij elkaar.