Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CalipsoLover schreef:Annet_Dottie: Nageltjes knippen omdat ze anders terug in haar poot groeien doen wij dus ook, staat ook vermeld in het topicEcht klitten heeft ze niet omdat ze kortharig is, maar haar vacht is wel vettig. Enig idee of ik die zelf iets of wat kan schoonmaken?
Over het slapen moet ik me dan ook niet echt zorgen baren geloof ik, snap dat zo'n beestje veel meer energie kan gebruiken dan een van 10 jaar.
Jasmijn159 schreef:Dus eigenlijk als ik het zo lees: er is nog nooit een dierenarts bij je kat geweest? Maar ze mist wel een aantal tanden?? Heb je dan gewacht tot die er gewoon uit gerot zijn? Vind je het gek dat je kat dan af valt?
Sorry maar ik lees dit echt met verbazing.. Je kalt valt af, is niet gezond en je wilt er niet mee naar een dierenarts? Tegenwoordig komen dierenartsen ook prima aan huis als je goed zoekt.
poes schreef:Ik sta best versteld dat mensen dit ‘lekker oud’ noemen.
Mager, stijf, slechte vacht zijn vaak symptomen van slecht functionerende organen en pijn. Ik zou haar absoluut even laten checken. Desnoods eens bellen en overleggen? Zoals ik eerder al zei: zo laat ik mijn kat dus niet lopen. Ik vind dit eigenlijk al niet ok hoe ze eruit ziet.
Hannanas schreef:Maar laat je nu bloedonderzoek doen voor de lever, schildklier, nieren, diabetes en ontstekingen en dergelijke?