Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cyrilletje schreef:Het hoeft ook echt niet te betekenen dat deze persoon niet te vertrouwen is oid. Het kan ook iets heel simpels zijn, zoals een bepaald geurtje dat hij bij zich draagt waar de hond op reageert.
pipo schreef:Wat mooi dat de hond hem /haar uit de weg gaat. Wij gaan dan allerlij dingen denken, maar dieren zijn recht door zee. Hij moet m niet en gaat dus weg. Waarom , daar kom je vast nooit achter. Accepteer het en laat je hond dit doen. Ga hem niet afzonderen omdat deze persoon komt want dan kan hij hem niet meer in de gaten houden zoals hij nu doet vanaf zijn kussen. Dan forceer je misschien ander gedrag. Je hond gedraagd zich voorbeeldig in mijn ogen. Hij gaat weg, maar houd m in de gaten.
BarbaLala schreef:Honden weten dondersgoed de energie van mensen op te pikken en weten exact wie er wel of niet oke is. Een hond die normaliter mensen wel begroet maar deze persoon niet zal dan ook absoluut de energie van deze persoon als niet prettig ervaren.
Laat je hond inderdaad alsjeblieft doen wat hij zelf wil in deze, je hond doet het namelijk perfect.
Ik zou persoonlijk zo iemand ook niet in mijn huis toelaten ongeacht wat je relatie tot deze persoon is.
BarbaLala schreef:Dat is weer het andere uiterste Kuggur
BarbaLala schreef:Honden weten dondersgoed de energie van mensen op te pikken en weten exact wie er wel of niet oke is. Een hond die normaliter mensen wel begroet maar deze persoon niet zal dan ook absoluut de energie van deze persoon als niet prettig ervaren.
Laat je hond inderdaad alsjeblieft doen wat hij zelf wil in deze, je hond doet het namelijk perfect.
Ik zou persoonlijk zo iemand ook niet in mijn huis toelaten ongeacht wat je relatie tot deze persoon is.
Petpa schreef:Het is inmiddels duidelijk waarom mijn hond op deze meneer reageerde.
Vrijdag is duidelijk geworden dat meneer getracht heeft mij op te lichten.
Het is niet gelukt dankzij mijn alertheid door het gedrag van de hond.
Hond heeft een extra hondenkoekje gekregen
Kuggur schreef:BarbaLala schreef:Honden weten dondersgoed de energie van mensen op te pikken en weten exact wie er wel of niet oke is. Een hond die normaliter mensen wel begroet maar deze persoon niet zal dan ook absoluut de energie van deze persoon als niet prettig ervaren.
Ik vertrouw liever op mijn eigen mensenkennis dan die van mijn honden.
Ik laat mijn dieren écht niet beslissen wie er wél en niet bij mij over de vloer komen....