Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Damned schreef:*knip*Want wat als niemand hem wil adopteren uit het asiel en je hem dan zelf niet meer mag meenemen...
Lijkt me ook niet dat als de hond zo onverzorgd is, er echt baasjes aan het zoeken zijn om hem terug te vinden.
Kuggur schreef:Ik heb onlangs gelezen dat franse bulletjes in de mode zijn ( hier zie ik ze nauwelijks; ijslands platteland).
Ik vermoed dat dat er veel mee te maken heeft.
bigone schreef:Kuggur schreef:Ik heb onlangs gelezen dat franse bulletjes in de mode zijn ( hier zie ik ze nauwelijks; ijslands platteland).
Ik vermoed dat dat er veel mee te maken heeft.
De bulletjes en mopshonden zijn inderdaad in de mode. Prijzen voor zo'n hondje met papieren door erkende fokker ligt tussen de 1200 en 2500 (showhond) euro. En zonder papieren worden ze nog voor prijzen van 600 tot 800 euro verhandelt. Helaas hebben de beruchte broodfokkers dit ook allang door. Met karrevrachten vol worden ze op mp aangeboden. Jammer maar de erkende fokkers maken het er zelf ook naar door de prijzen kunstmatig zeer hoog te houden.
Shanna schreef:Ik lees net op FB dat hij overleden is, komt dat door de zeer slechte staat waarin je hem vond?
Sterkte, het lijkt mij erg lastig om een hond waar je je zo voor in hebt gezet toch helaas overlijdt..