Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Denise_Storm schreef:Zilfstar schreef:Bedankt iedereen. ja alle pensions die te rijden zijn zijn vol. maar heb als hert goed is nu een plekje bij een Bokker gevonden!
JaaaWe kijken nu al uit naar Jinto zijn komst! Eindelijk weer (helaas tijdelijk haha) een labrador in de familie
Zilfstar schreef:Hey Bokkers..
Ik zit met mijn handen in het haar en hoop dat jullie mee kunnen denken.
Ik heb een Labrador van 12 jaar. Schat van een beest, lief, sociaal, tikkie lomp, houdt van eten en aandacht. Heeft epilepsie maar dit is prima onder controle met medicijnen die hij elke dag moet krijgen. Wat geen probleem is: hij vind alles lekker... OOK die tabletten.
Al jaren gaat hij tijdens onze vakanties naar een pension. Eerste jaren een hele goede, dicht bij huis. Tot deze moest stoppen. Daarna een ander pension waar het enkele keren goed is gegaan. Hoewel hij vorig jaar wat mager terug kwam. Maar nu... zijn ze met hemelvaart gewoon de hele week van zijn verblijf zijn medicatie vergeten te geven. Voor mij echt onbegrijpelijk en mijn vertrouwen is volledig weg. Merkte ook aan hem dat hij toevallen had gehad en echt op spanning stond.
Nu hadden wij daar natuurlijk voor de zomer geboekt. Maar daar gaat hij dus niet meer heen! Nu zit ik dus met een giga probleem, want we gaan eind juli en begin augustus op vakantie. De drukste weken en alles hier zit gewoonweg vol.
Wat we zoeken:
* betrouwbaar adres
* we wonen in de buurt van Utrecht maar een uurtje ofzo rijden is geen probleem.
* het mag een pension zijn maar ook thuis bij iemand
* ivm zijn epilepsie is hij niet gewend los te lopen met uitlaten en als het bij iemand thuis is zoek ik dus iemand die dit begrijpt en hem niet los laat.
Denise_Storm schreef:MarlindeRooz schreef:Gewoon niet terug geven!![]()
Je mag hem ook stiekem naar mij brengen en ontvoeren.
Oké deal. Jij wordt tijdelijk onderduikadres. Tot we zeker weten dat TS de moed opgeeft. Dan komt die weer terug naar ons hoor![]()
Citaat:HAHAHA Nou ik geef niet snel op hoor.
Ik weet zeker dat Jinto het super gaat hebben op zijn vakantie bij Denise! Ben echt helemaal blij met deze opvang en kan nu ontstressen!
even voor het beeld van de loge, oude foto. Onze heer is inmiddels een stuk grijzer maar nog steeds lekker enthousiast.
[ [url=m/h55HmI.jpg]Afbeelding[/url] ]
RosaLisa schreef:Citaat:HAHAHA Nou ik geef niet snel op hoor.
Ik weet zeker dat Jinto het super gaat hebben op zijn vakantie bij Denise! Ben echt helemaal blij met deze opvang en kan nu ontstressen!
even voor het beeld van de loge, oude foto. Onze heer is inmiddels een stuk grijzer maar nog steeds lekker enthousiast.
[ [url=m/h55HmI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mix labrador rottweiler ?
Dierdorado zit btw in Gouda sorry. Is lekker dichtbij Utrecht
Zilfstar schreef:Ha nee Jinto is 100% Labrador. In tegenstelling tot de meeste Labjes komt Jinto uit een echte werkhondenlijn. Zijn ouders en andere familie leden doen het zeer goed op jacht (ben ik geen voorstander van.. dat voorop gesteld) en ik wilde echt dit oud-type Labrador. Vader was een Nederlands Kampioen op show, en we wilden liefst hem tot dekreu laten opgroeien om dit type voort te kunnen zetten, dus heb als pup met hem show gelopen. Daar viel hij laag uit vanwege dit typische werkhondenlijn uiterlijk. de showmasters willen liever de ielere reuen zien...
Ben gestopt toen bleek dat Jinto epilepsie had. Dat is niet gewenst in een eventuele fokreu.
Zilfstar schreef:Ha nee Jinto is 100% Labrador. In tegenstelling tot de meeste Labjes komt Jinto uit een echte werkhondenlijn. Zijn ouders en andere familie leden doen het zeer goed op jacht (ben ik geen voorstander van.. dat voorop gesteld) en ik wilde echt dit oud-type Labrador. Vader was een Nederlands Kampioen op show, en we wilden liefst hem tot dekreu laten opgroeien om dit type voort te kunnen zetten, dus heb als pup met hem show gelopen. Daar viel hij laag uit vanwege dit typische werkhondenlijn uiterlijk. de showmasters willen liever de ielere reuen zien...
Ben gestopt toen bleek dat Jinto epilepsie had. Dat is niet gewenst in een eventuele fokreu.