Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
daphne_buis schreef:Lynn_Nikita schreef:Zolang ze nu overdag vrij loopt is de kans dat ze gedekt word ook groter. Ik zou dr erin laten
Ik heb nog nooit mee gemaakt dat een van onze katten zo snel weer een nestje heeft gehad....
Emoe schreef:TS een topic openen over kittens is altijd erg gewaagd, je krijgt altijd een aantal mensen over je heen die niet snappen dat niet alle katten gesteriliseerd zijn. De kans is idd klein dat ze direct weer gedekt wordt maar hier heb ik het verleden jaar wel meegemaakt.. Ik wilde de poes ook na haar eerste nestje steriliseren maar ze was direct al weer drachtig. Dit liep niet goed af en de kittens moesten met een flesje worden grootgebracht want de moeder keek er niet naar om.
Lynn_Nikita schreef:Zolang ze nu overdag vrij loopt is de kans dat ze gedekt word ook groter. Ik zou dr erin laten
GDG schreef:Emoe schreef:TS een topic openen over kittens is altijd erg gewaagd, je krijgt altijd een aantal mensen over je heen die niet snappen dat niet alle katten gesteriliseerd zijn. De kans is idd klein dat ze direct weer gedekt wordt maar hier heb ik het verleden jaar wel meegemaakt.. Ik wilde de poes ook na haar eerste nestje steriliseren maar ze was direct al weer drachtig. Dit liep niet goed af en de kittens moesten met een flesje worden grootgebracht want de moeder keek er niet naar om.
Dat snap ik inderdaad niet gelukkig.
speurneusc schreef:daphne_buis schreef:Helaas heb ik daar slechte ervaringen mee.. poesen die dan weer terug wauden loopen of niet aan een "huis" situatie konden wennen omdat ze heel hun leven voor zich zelf hebben moeten zorgen
herplaatsen en laten sterliseren
IMJ schreef:Hoe is het gegaan?