superpony schreef:Wat heb je voor heupgordel??
Ik zoek ook een nieuwe rollijn, maar twijfel nog. Wij lopen hier in de buurt met gewone riemen, maar in het bos is het aangelijnd gebied vanwege het wild. Ik vind het dan fijn dat ze wel wat bewegingsruimte hebben. Lange lijnen vind ik lastig, omdat ze ook overal doorheen gaan en die rollijnen netjes terug rollen. Ik zie mezelf met 2 niet steeds lijnen langer en korter laten worden.
Had eerst van die koord dingen met laatste stuk een riem. Nu mn oude flexi gepakt met lijn, maar die is wat kort.
Onze hondjes zijn maar 9kg, maar wel oersterk. Niet in de zin voor ons, maar als er wat gebeurt, wil ik niet dat de lijn breekt. Helaas zijn de sluitingen meteen zo zwaar bij de grotere kasten.
Ik zou de sluiting t minst grote probleem vinden. Als je het hebt over de giant lijnen van flexi(hierboven staan ergens linkjes van mij) dan gaat een hondje van 9 kg dat niet met gemak uitrollen. Ik heb staffords. En ik heb de riemen toen mijn reu jong was niet echt kunnen gebruiken. Dit omdat er zoveel druk op stond als hij uitrolde dat de hond of stil gaat staan of echt gaat trekken.