Voor een hond weet ik het zo omdat ik mij daar jaren in verdiept heb, maar nu ik een Sphynx heb weet ik het niet meer.

Zouden jullie daarom met mij mee kunnen denken?

Sinds 3 weken heb ik een 3 jarige gecastreerde Sphynx poes. Ze is een herplaatser en heeft altijd op Sanabella graanvrij en Cosma natvoer gestaan. Brok onbeperkt en natvoer om de dag. Om de verhuizing niet nog stressvoller te maken heb ik dit ook gekocht.
Echter, ze laat winden jo.

Poept ook gerust 3 a 4 keer per dag wat ik behoorlijk vind stinken (ruiken mag maar dit ben ik niet gewend). Mijn gevoel zegt dus dat dit voer niet optimaal benut wordt door haar.
Ik ben daardoor research gaan doen maar ik ben totaal niet thuis in kattenvoer.
Ten eerste vraag ik mij af of 3 a 4 keer per dag veel of weinig is? Ik kan er niet veel over vinden namelijk of nouwja vooral veel uiteenlopende berichten.
Daarbij heb ik ook het idee dat ze hier niet van verzadigd raakt daar ze er maar van blijft eten.
Met andere woorden, doe ik er goed aan om te kijken naar een beter voer en zo ja welke zouden jullie aanraden? Ik zoek een kwalitatief goede brok en financieel kan veel.

Ik heb zelf wel wat in gedachten maar zou graag meer ervaring tips and tricks horen.
Bedankt alvast!