Wij zijn echt net terug thuis en liggen nu samen te knuffelen op de bank.
Eenmaal bij de dierenarts aangekomen kon ik meteen doorlopen naar de behandelruimte. Daar kreeg ik een korte instructie van de dierenarts en werd er een injectie gespoten. Dit moest ervoor zorgen dat Faro zou gaan overgeven.
Ik ben, na de injectie, met Faro naar het veldje bij de DA gelopen. Helaas duurde het lang voordat hij begon te braken. Hij ging eerst rustig poepen en plassen, typisch Faro..

Uiteindelijk heeft Faro welgeteld vier keer overgegeven. De eerste keer echt flink en de andere keren was het vooral waterachtig/gal.
Ik vond dit trouwens echt heel zielig om te zien en mijn (honden)moederhart brak! Ik voelde mezelf echt een ontzettend slecht baasje en hoopte dat het allemaal goed zou gaan komen.
Na al dat braken was Faro ontzettend suf en wilde overal liggen. Zelfs midden op straat?!

DA heeft Faro nog onderzocht maar hij zag geen bijzonderheden verder en vermoedde dat de vloeistof bij het braaksel eruit is gegaan.
Mijn DA zei inderdaad ook dat ik goed en snel heb gehandeld en dat dit er voor heeft gezorgd dat de vloeistof met braken uit zijn lichaam is gegaan.
Ik mocht mijn slappe baby mee terug naar huis nemen. Ik ben erg opgelucht dat het zo is afgelopen.
Ik heb de verpakkingen met flesjes vloeistof, welke we nog hadden liggen, meteen in de prullenbak gegooid. Meteen gechekt of er nog meer vergelijkbare rotzooi lag maar gelukkig is dat niet het geval.
Wij houden Faro strak in de gate en als ik merk dat het toch niet goed zit ga ik meteen terug naar de DA.
Nogmaals bedankt voor alle hulp en steun!