Bij de action hebben ze een tijdje rubberen borstels gehad om honden en kattenharen van je kleding te kunnen krijgen daar doet het mij sterk aan denken
Bedankt allemaal voor het meedenken wat het precies is weet mijn zus niet maar alle opties worden nauwkeurig onderzocht. Stiekem wil ze het nu wel weten, poez gaat gelukkig nog steeds goed
Gaat gelukkig goed met poes ze heeft gisteren en vandaag sonde voeding gehad omdat ze wat zwakjes bleef maar na 2 operaties zo vlak achter elkaar niet zo raar.
Helaas heeft poes het niet gered. Mijn zus belde gisteravond laat dat het niet goed ging en vannacht is ze overleden. Waarom het ineens slecht ging wedt de da niet, meest waarschijnlijk is darmperforatie.
Ach wat zielig. Het voorwerp lijkt wel op zo'n speelballetje in stukjes met van die stekeltjes. Die zijn wel zacht maar als de weekmakers uit zacht plastic zijn wordt het hard.
Dank jullie wel, mijn zus en ik zijn toch wel even van slag en hebben poes vanmorgen bij de da opgehaald.
Wat de voorwerpen in de maag en darm zijn geweest zullen we waarschijnlijk nooit echt te weten komen maar je weet nooit, het maakt niet meer uit voor poes maar misschien voor andere katten wel.