nontie schreef:Ik vind het raar dat iedereen gelijk van het ergste uit gaat ipv dat er netjes gevraagd wordt of er nog een andere bak is en/of ze buiten komt. Maar nee mijn kat is gelijk onzindelijk en ik ben een dierenbeul.
Ik vind het altijd spijtig dat mensen zich onnodig aangevallen voelen. Vandaar nog een reactie.
Het probleem is dat na de eerste paar reacties, waarvan 2 het mogelijk probleem aankaarten dat de bak te klein is, je kei hard in de verdediging gaat en de term ''relnichten'' gebruikt. Geheel ontrecht, wat op dat moment is waren alle reacties gewoon netjes. Niemand die je uitmaakte voor dierenbeul.
nontie schreef:Kan de discussie over dat het te klein is of wat dan ook aub privé gehouden worden?
Ik ben op zoek naar een kattenbak niet naar relnichten. Dankjewel.
Je had even goed kunnen schijven dat de kat nog een andere bak heeft, en naar buiten gaat. Dat was zelfs korter geweest.
Wij nemen dit dus op als; Neen - de kat heeft geen alternatief, anders had ze dat wel even geschreven.
Je komt zo ook niet sympathiek over. Mensen gaan dan sneller van het ergste uitgaan.
Dan escaleerd het natuurlijk. Vind je dat zo vreemd?
En nee - je levensverhaal schijven hoeft niet, maar als je merkt dat er een struikelblok vormt welke gemakkelijk kan verklaard worden, dan doe je dat toch even. Mensen nemen de tijd om je OP te lezen en met je mee te denken.
Dit is mijn laaste reactie, je mag me altijd een PB sturen als je wil.
Success met het project.