Kleine kattenbak, waar vind je die?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JorineV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 08:41

nontie schreef:
Ik vind het raar dat iedereen gelijk van het ergste uit gaat ipv dat er netjes gevraagd wordt of er nog een andere bak is en/of ze buiten komt. Maar nee mijn kat is gelijk onzindelijk en ik ben een dierenbeul.

Vind ik ook raar ja. Ligt helemaal aan de kat, en wie kent die nou beter dan jij... Vorige kat van mijn ouders (klein poesje) heeft tot haar 20e zonder probleem een kleine bak gehad. Die van ons (groter maar jong) gaan daar ook op - staat nu bij ons als extra. Huidige kat van mijn ouders heeft artrose in de rug en heeft dus meer ruimte nodig. En die krijgt ze gewoon. Zou die van TS de bak (in de toekomst) te klein vinden, dan komt er vast een goeie oplossing. Kattenzeik opdweilen raak je snel zat :Y)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 09:41

Jolliegirl schreef:
Mag ik je alsjeblieft het advies geven dit niet te doen?
Tenzij je echt een makkelijke kat hebt, of ter compensatie een andere bak ergens anders neerzet.

Wat is hier niet duidelijk aan ts?
Ik trek geen conclussie.

Je had hier prima op kunnen reageren zonder je aangevallen te voelen.

Dan had je al die reacties niet gehad. :)

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 09:46

Je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn zullen we maar zeggen. Of ben ik nu ook een relnicht?

Jolliegirl

Re: Kleine kattenbak, waar vind je die?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 09:48

T is verder prima opgelost toch?
Ik heb hier nog een bak staan opmeten voor TS en gemeld waar ze die kan halen.
Nog iemand gaf de tip afwasteiltje.

Prima toch?

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 10:42

nontie schreef:
Ik vind het raar dat iedereen gelijk van het ergste uit gaat ipv dat er netjes gevraagd wordt of er nog een andere bak is en/of ze buiten komt. Maar nee mijn kat is gelijk onzindelijk en ik ben een dierenbeul.

Ik vind het altijd spijtig dat mensen zich onnodig aangevallen voelen. Vandaar nog een reactie.

Het probleem is dat na de eerste paar reacties, waarvan 2 het mogelijk probleem aankaarten dat de bak te klein is, je kei hard in de verdediging gaat en de term ''relnichten'' gebruikt. Geheel ontrecht, wat op dat moment is waren alle reacties gewoon netjes. Niemand die je uitmaakte voor dierenbeul.

nontie schreef:
Kan de discussie over dat het te klein is of wat dan ook aub privé gehouden worden?
Ik ben op zoek naar een kattenbak niet naar relnichten. Dankjewel.

Je had even goed kunnen schijven dat de kat nog een andere bak heeft, en naar buiten gaat. Dat was zelfs korter geweest. ;) Wij nemen dit dus op als; Neen - de kat heeft geen alternatief, anders had ze dat wel even geschreven.

Je komt zo ook niet sympathiek over. Mensen gaan dan sneller van het ergste uitgaan.

Dan escaleerd het natuurlijk. Vind je dat zo vreemd?

En nee - je levensverhaal schijven hoeft niet, maar als je merkt dat er een struikelblok vormt welke gemakkelijk kan verklaard worden, dan doe je dat toch even. Mensen nemen de tijd om je OP te lezen en met je mee te denken.

Dit is mijn laaste reactie, je mag me altijd een PB sturen als je wil.

Success met het project.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 10:54

Ik heb een LACK tafeltje van de IKEA bekleed met wat platen. Daar past een normale of zelfs iets grotere kattenbak wel in. Maar wellicht niet wat je zoekt of wat past in je interieur, maar wel een idee.

dus zoals dit: http://mevrouwmiauw.nl/wp-content/uploa ... 546622.jpg