Amandavd schreef:Een update:
Na het overgeven van vanmiddag ging het weer goed. Middageten bleef goed zitten. Net poepte mevrouw. Het zag er uit als een doodnormale drol maar toen ik ging wroeten prikte er ineens wat in mijn vinger. Verrek dacht ik. Dus ik verder wroeten. Ik heb de scherpe punt teruggevonden maar ik mis nog een centimeter of 2 denk ik zo. Die is er dus of al uit of die komt er nog uit. Dus ik blijf nog even wroeten maar ik slaap vannacht in mijn eigen bed.
Top dat het scherpe stukje er al uit is! Leuk he poeproeren, welkom in het hondeneigenaren gebeuren.
Ook ooit alles etende hond gehad, die at alles, inclusief delen verpakking.. pffttt.
Huidige hond had in nog geen week en zag een oog van speelgoed beest naar binnen verdwijnen, maar kan vriezen of kan dooien, eieren voor mijn geld gekozen en naar DA gesleept voor prikje apomorfine daar gaan ze van braken, maar dat kan je met iets scherps niet doen. Ik had toen of direct 100 euro en geen problemen of afwachten en nul euro en nul problemen of afwachten en dure rekening vanwege verstopping door oogje en zieke geopereerde hond. Zag echt het ook, floep.. weg was ie.. bummer... Je snapt.. hier komt niets meer in huis met iets van oogjes. (hoewel er nog slippers geschred zijn en wat kabels zijn doorgebeten,
ze zijn zooooooo lief..
) Tegenwoordig sloopt ze niets meer, behalve de post af en toe