jesito schreef:Ik snap jullie redenering en dat is ook zeker overwogen, alleen ben ik dus weer bang dat Miem het stokje nu overneemt van Lilly als ik Lilly weg doe.
En denk ik soms wel eens dat Borry liever ergens alleen zou zijn, op een plek waar alle aandacht naar haar gaat.
Even voor de duidelijkheid, van mij moet geen een kat weg, dat is iets wat ik juist niet wil.
Borry is me net zo lief als de anderen juist door haar verleden.
Ik zoek een oplossing voor alle katten.
Nieuwe katten zaten niet in de planning nee, geen idee waar dat uit gehaald wordt.
Dat is een mogelijkheid. Maar hiervoor (en nu nog steeds toch?) ging het goed tussen die twee dus de kans is groot dat dat zo blijft.
Ik ben het er dan ook wel mee eens dat je van de twee katten die problemen geven je de makkelijkst herplaatsbare zou moeten herplaatsen.
Borry heb je ook al eens probreren te herplaatsen lees ik (naar boerderijen in de buurt?) en die komt steeds terug zeg je. Je zegt ook zelf al dat liefhebbers vaak al katten hebben en je juist voor Borry een plekje nodig denkt te hebben waar alle aandacht voor haar is (waarvan ik overigens niet precies begrijp wat je daarmee bedoelt), dus de kans dat je zo'n plek vindt is heel klein.
Wat mij betreft toch wel vrij duidelijk dat je het beste voor Lily een nieuw plekje zoekt, ook al zijn jonge katten erg leuk. Dat heeft Borry wel verdiend denk ik.