Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lizz schreef:Grote kans dat jouw spullen naar een andere kat ruiken, misschien stalkat ofzo?
Klinkt toch als territorium afbakenen.
Een kat gaat echt niet op je spullen plassen omdat ze je niet mag
En inderdaad, wat hier boven ook genoemd wordt. Wat kan je broer hier aan doen? Iemand vergeleek het met een buurkat, maar dat is toch wel iets anders. Die komt toch niet in je huis als het goed is. Deze kat is gewoon in eigen woning.
frankiej schreef:Dierenmishandeling of niet maar bij een hond werkt het wel. Begrijp me niet verkeerd, ik ben ook een dierenvriend maar er zijn grenzen. Kom op zeg, je laat toch niet de hele tent onderzeiken door een dier??!! Het dier is en blijft te gast bij je, die hoort toch echt niet de baas in huis te zijn. *duikt weg voor de reacties die komen gaan*.
Vjestagirl schreef:
Skyefate schreef:Dat ze slecht op haar gemak is kan ik inderdaad begrijpen, het is ook een vrij schrikkerig katje. Maar om echt alleen maar op mijn spullen te plassen? Ik zal een eng persoon zijnDat ze geen verschil ziet in een trui of camera weet ik, maar ze weet wel dat het mijn spullen zijn
Of specifiek toch spullen met dezelfde geur.
Skyefate schreef:Er zijn er inderdaad vier, we hebben al verschillende vullingen gebruikt om het probleem op te lossen, nu zit er een soort heel fijne bruine zandkorrel in. Daar doen ze het tot nu toe het beste op. Ze worden wekelijks volledig schoongemaakt, en de kakjes worden er om de twee dagen uitgehaald.