Klinkt me meer als een kudde Gremlins in de oren ipv katten

Hebben ze wel genoeg ruimte?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Carol_Beer schreef:ellepel schreef:Platte tv kopen,kunnen ze ook niet op gaan liggen
Heb ook een plasma (naast de buis), maar daar hangen ze ook vaak genoeg aan. Mn imac was al een keer gevallen om die reden. ik gebruik de pantenspuit, stemverheffing, één keer ook een klap uitgedeeld, nee zeggen, maar die beesten blijven maar doen..
ik bedoel, dat eten van het bord heb ik al geaccepteerd, maar ik wil vooral weten wat ik nou tegen dat poepen moet doen... tis echt zo irri..
Sizzle schreef:Je hebt ze niet toevallig natgespoten en na 12 uur snachts te eten gegeven?
Klinkt me meer als een kudde Gremlins in de oren ipv katten![]()
Hebben ze wel genoeg ruimte?
Carol_Beer schreef:Opzich zijn het best leuke diertjes, in de winter hebben ze me heerlijk warmgehouden.
Ze zijn gewoon sneaky. Heb ik bv. 's ochtends net een tosti gemaakt met hamkaas, let ik even niet op, zit ik gewoon ineens een kaastosti te eten. Vraagt m'n moeder; "je had toch een HAMkaastosti?". Tja, zie ik poeslief achter de kast m'n ham te verorberen. En dan later ook nog mauwen als ik mijn leverworst in de magnetron wil doen...
Een paar maanden geleden had ik ook nog een cake gemaakt met rustgevende kruiden, was heel toevallig dat die minitijgers een paar dagen achter elkaar lagen te pitten in hun mandje...
Kijk, dit soort dingen bedoel ik dus. Erg leuk en aardig, maar dan hoeft dat schijten op de tv niet er nog bij te komen. De platen speler is ook hun favorietje, maar daar komen ze al lang niet meer op...
Ze hebben het hele huis plus de carpoort, waar ik mee ah klussen ben, en een soort van mn eigen huisje is, dus t zijn nog best kieskeurige en verwende beesten. ik veeg het huis wel elke dag aan tegen de haren en lucht het dan ook. Tijdens het avondeten mogen ze niet in de woonkamer, maar in de middag zit ik gewoon vaak waar zij ook zitten of ze komen lekker op mn bedje.
Lynnepinny schreef:Supervixen schreef:Jaja.. ik weet wel wat voor rustgevende kruiden dit waren..
spacecake
![]()
ik dacht echt precies hetzelfde.
Sorry TS, maar als je zomaar eten laat staan kan je erom vragen dat katten dit gaan opeten..