Poes poept

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mungbean

Re: Poes poept

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 21:38

Je hebt ze niet toevallig natgespoten en na 12 uur snachts te eten gegeven?

Klinkt me meer als een kudde Gremlins in de oren ipv katten :=

Hebben ze wel genoeg ruimte?

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 21:40

Dat sommige mensen hier nog serieus op reageren _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 21:41

Klinkt als een leuk sbs6 programma dit.

Of ben je zwanger, dan zou 4 handen op 1 buik ook een goede zijn.
Verdien je meteen geld, kan je een extra kattenbak kopen (volgens mij is het ideale aantal bakkenaantal het aantal katten + 1 ) en een flatscreen.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 21:41

Carol_Beer schreef:
ellepel schreef:
Platte tv kopen,kunnen ze ook niet op gaan liggen :D

Heb ook een plasma (naast de buis), maar daar hangen ze ook vaak genoeg aan. Mn imac was al een keer gevallen om die reden. ik gebruik de pantenspuit, stemverheffing, één keer ook een klap uitgedeeld, nee zeggen, maar die beesten blijven maar doen..
ik bedoel, dat eten van het bord heb ik al geaccepteerd, maar ik wil vooral weten wat ik nou tegen dat poepen moet doen... tis echt zo irri..

Uhh ja je bent zelf al niet consequent genoeg aangezien je dan ook maar accepteert dat ze jouw eten op eten dus begin dit dan ook maar te accepteren. Daarbij waren katten volgens jou toch niet op te voeden?

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 21:43

Iedereen die katten heeft weet dat je nooit je eten onbeheerd moet laten staan. Als ze de kans krijgen dan nemen ze die.

Carol_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-18 21:45

Sizzle schreef:
Je hebt ze niet toevallig natgespoten en na 12 uur snachts te eten gegeven?

Klinkt me meer als een kudde Gremlins in de oren ipv katten :=

Hebben ze wel genoeg ruimte?

Opzich zijn het best leuke diertjes, in de winter hebben ze me heerlijk warmgehouden.
Ze zijn gewoon sneaky. Heb ik bv. 's ochtends net een tosti gemaakt met hamkaas, let ik even niet op, zit ik gewoon ineens een kaastosti te eten. Vraagt m'n moeder; "je had toch een HAMkaastosti?". Tja, zie ik poeslief achter de kast m'n ham te verorberen. En dan later ook nog mauwen als ik mijn leverworst in de magnetron wil doen...

Een paar maanden geleden had ik ook nog een cake gemaakt met rustgevende kruiden, was heel toevallig dat die minitijgers een paar dagen achter elkaar lagen te pitten in hun mandje...

Kijk, dit soort dingen bedoel ik dus. Erg leuk en aardig, maar dan hoeft dat schijten op de tv niet er nog bij te komen. De platen speler is ook hun favorietje, maar daar komen ze al lang niet meer op...

Ze hebben het hele huis plus de carpoort, waar ik mee ah klussen ben, en een soort van mn eigen huisje is, dus t zijn nog best kieskeurige en verwende beesten. ik veeg het huis wel elke dag aan tegen de haren en lucht het dan ook. Tijdens het avondeten mogen ze niet in de woonkamer, maar in de middag zit ik gewoon vaak waar zij ook zitten of ze komen lekker op mn bedje.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 21:45

Ik had de kat vliegles gegeven.

Carol_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-18 21:46

Sorry als het zo verwarrig overkom, maar ik wil gewoon even een oplossing en de gehele situatie schetsen zodat jullie ook een idee en hopelijk een oplossing hebben

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 21:48

Kabayo schreef:
Ik had de kat vliegles gegeven.

Zo echt he, ik ben echt een dierenvriend maar als 1 van mijn dieren het in zn kop haalt zulke fratsen uit te halen...

Ts nogmaals, hoe wil je het ze afleren als je zelf al beweerd dat je katten niet op kan voeden

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 21:49

Anne. schreef:
Flatscreen kopen :Y)

:') :')

Exact mijn gedachte _O-

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 21:53

Opvoeden een optie.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 21:57

Carol_Beer schreef:
Opzich zijn het best leuke diertjes, in de winter hebben ze me heerlijk warmgehouden.
Ze zijn gewoon sneaky. Heb ik bv. 's ochtends net een tosti gemaakt met hamkaas, let ik even niet op, zit ik gewoon ineens een kaastosti te eten. Vraagt m'n moeder; "je had toch een HAMkaastosti?". Tja, zie ik poeslief achter de kast m'n ham te verorberen. En dan later ook nog mauwen als ik mijn leverworst in de magnetron wil doen...

Een paar maanden geleden had ik ook nog een cake gemaakt met rustgevende kruiden, was heel toevallig dat die minitijgers een paar dagen achter elkaar lagen te pitten in hun mandje...

Kijk, dit soort dingen bedoel ik dus. Erg leuk en aardig, maar dan hoeft dat schijten op de tv niet er nog bij te komen. De platen speler is ook hun favorietje, maar daar komen ze al lang niet meer op...

Ze hebben het hele huis plus de carpoort, waar ik mee ah klussen ben, en een soort van mn eigen huisje is, dus t zijn nog best kieskeurige en verwende beesten. ik veeg het huis wel elke dag aan tegen de haren en lucht het dan ook. Tijdens het avondeten mogen ze niet in de woonkamer, maar in de middag zit ik gewoon vaak waar zij ook zitten of ze komen lekker op mn bedje.

Jaja.. ik weet wel wat voor rustgevende kruiden dit waren..

spacecake

Komt op mij over of je in één grote chaos woont waar de dieren de baas zijn.

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 22:00

Supervixen schreef:

spacecake

_/-\o_ :') ik dacht echt precies hetzelfde.
Sorry TS, maar als je zomaar eten laat staan kan je erom vragen dat katten dit gaan opeten..

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 22:02

Dit is toch niet serieus? Het klinkt inderdaad als Gremlins in plaats van katten. Als je een kat je eten van je bord ziet jatten of op de tv ziet poepen dan geef je ze toch een draai om de oren? (ik wou zeggen een schop onder hun hol maar als ze net poepen wordt dat zo’n bende)

Kom op zeg, het zijn katten en die kun je prima opvoeden. Doe eens een poging. En wat betreft de poep: koop een extra kattenbak (evt een open bak) en schep even een week lang alle plas en poep 2x per dag uit die bakken. Mocht het dan op miraculeuze wijze opgelost zijn dan vonden ze de bak gewoon te goor of te klein. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat een kat voor z’n lol op z’n slaapplek bovenop te tv poept.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 22:03

Lynnepinny schreef:
Supervixen schreef:

spacecake

_/-\o_ :') ik dacht echt precies hetzelfde.
Sorry TS, maar als je zomaar eten laat staan kan je erom vragen dat katten dit gaan opeten..

Is dat zo?
Er staat genoeg eten op het aanrecht en heb nog nóóit mijn kat op het aanrecht gezien.... of dat er iets aangevreten was...

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 22:06

Eten laten staan is inderdaad niet altijd handig.
Zelfs mijn 4 jarige weet dat ze haar boterham met pindakaas nooit uit het oog moet verliezen :+

Wij hebben ook een kat die op zachte warme plekjes wat moeite heeft met de zindelijkheid. Die mag dus gewoon niet op plekken komen waar de verleiding te groot is.
Zet gewoon een cactus op je tv.

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 22:08

Is het al vakantie of Zo? :+

En anders een potje dampo kopen. Op een sok smeren en op je tv leggen. Succes gegarandeerd.

bartjeminoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 22:10

Ten eerste vind ik het alles behalve hygiënisch hoe het er bij jou thuis aan toe gaat..
Buiten dat zeg je dat je katten de baas in huis zijn en dan maak je een vergelijking met een hond. Daar ben ik het niet mee eens. Zowieso een kat en hond zijn totaal andere dieren maar buiten dat vind ik dat het nooit goed is dat welk dier dan ook de baas is in huis.. Nooit! Tuurlijk iedere kat probeerd wel eens op de stoelen of bank waar hij/zijn niet op mag toch stiekem op te gaan liggen maar buiten onze kat hoef je je stem maar te verheffen en ze weet het! Ze zijn niet dom hoor alleen als je zelf alles goed vind en niet consequent bent tja dan kun je dit verwachten.

Persoonlijk denk ik dat het probleem bij jezelf ligt. Hun zijn de baas en ondertussen hebben ze het huis overgenomen. Poepen en plassen net waar ze willen.
Wil je dit afleren dan zou je echt echt heel consequent moeten zijn en dat kan best lastig zijn. Maar dit is absoluut geen goed gedrag! Ik weet niet hoe ze verder qua karakter zijn maar ik hoop dat ze niet agressief gaan worden. Klinkt overdreven maar katten die het voor het zeggen hebben is niet heel fijn..

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 22:10

Heb je nu weer zo'n spacecake gemaakt?

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 22:12

Yessy schreef:
Dit is toch niet serieus? Het klinkt inderdaad als Gremlins in plaats van katten.

- geen eten geven na middernacht
- niet in aanraking laten komen met water, anders gaan ze zich voortplanten :')
- hou je gordijnen wat dicht, want ze mogen niet blootgesteld worden aan fel licht

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 22:12

GDG schreef:

En misschien nog belangrijker....opgegeten? :Y)

Paardenfan25

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 22:14

En groentesoep met vermicelli 2 maal daags :=

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 22:14

Shirley schreef:
GDG schreef:

En misschien nog belangrijker....opgegeten? :Y)

ZELF opgegeten....en niet aan de kat gevoerd :')

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 22:17

Hahahahaha. :D

bartjeminoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 22:18

Ik hoop niet dat dit een grap is.. Als ik zn topic zou plaatsen zou ik het echt irritant vinden als mensen me dan niet serieus zouden nemen..