Sieraad met hondenhaar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 00:00

Gecondoleerd met het overlijden van je maatje Guus..

Ik heb bij eyanosa een goud verguld hangertje gewonnen met de haren van mijn overleden once in a lifetime hond.. Heel subtiel maar zo waardevol. Ze maakt meer mooie dingen, zo kan ze bijvoorbeeld ook een tandje verwerken. En ze is ook erg betaalbaar. Misschien is het iets voor je.

Sterkte!

Afbeelding
Afbeelding
Voorbeeld in zilver
Afbeelding
Tandje
Afbeelding

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 20:18

billionache schreef:
Alvast heel veel sterkte :(:)

Ik ben ook aan het rondkijken naar een sieraad met hondenhaar. Mijn hond is nog in goede gezondheid, maar wel met de nodige kwalen en hij wordt 15 dit jaar, dus wil alvast geld opzij zetten voor een crematie en mooi sieraad.

De voorbeelden op deze site vond ik echt heel mooi: http://sieradenmethondenhaar.nl
Staan alleen geen prijzen bij, dus heb al even een mail gestuurd :)

Hier heb ik een ring laten maken van mijn overleden hond, het is echt prachtig geworden! Ik raad haar zeker aan :)

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 17:09

Heb mijn hiervoor vermelde tip gecontacteerd, prijzen zijn inderdaad wel aan de hogere kant.

Heb van de week wel asbedels gevonden op Aliexpress. Deze moet je dan wel zelf vullen met as (of eventueel haar). Geen idee hoe de kwaliteit is voor die €5-€7, maar ik vind ze er wel leuk uitzien en twijfel om ze zelf te bestellen als het zover is :)
http://s.aliexpress.com/BJ7vQveQ?fromSns=Copy to Clipboard

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 11:43

Heel veel sterkte nog

Ik ben super tevreden over beadalot.nl
Heb er een armband van paardenhaar en assieraden set van mijn opa van

Afbeelding