Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebecca schreef:Haar laten afvallen is niet te doen en dat is het nooit , ze is bang voor speelgoed en forceren kan je bij haar beter niet doen. Ze gedraagt zich als een oude dame en slaapt heel veel
Jullie mogen het hard vinden maar ik woon 4 jaar samen met haar, heb haar op haar eerste levensdag al mogen ontmoeten . Ik ken haar van haver tot gort en coor mijn gevoel vergeten jullie dat , ik vertroetel haar niet maar ze heeft zo haar trauma's door bepaalde personen die het leuk vonden haar met fietsen te overrijden , met haar te gooien aan gaar staart te trekken haar dagen in het fietsenhok op te sluiten en meer. Dit is niet een kat met een schone lei, ik vind jullie mening zeker goed bedoeld maar deze kat is niet standaard 1 uit een boekje . Ze is beschadigt en haar hersens staan bomvol littekens . Een deurbel,een vreemde in huis met hakken aan . Iemand die langsloopt,de postbode alles maakt haar bang .
Ik ga niet egoïstisch zijn,Heb haar altijd beloofd dat ze nooit meer hoeft te lijden en dat ben ik haar schuldig