Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sterreke98 schreef:Ik zit hier met zwervers in de tuin. En ik ben dus enorm bang dat ze bevriezen eigenlijk.. Naar binnen durven ze ook niet helaas. Heb 2 plastic bakken in elkaar gedaan met kranten snippers voor een soort van isolatie en in de kleinste snippers en hooi, uit de wind gezet en droog. Ik hoop gewoon dat ze er gebruik van gaan maken en dat ze het niet kouder gaan krijgen.
We zetten ook elke dag verse brokjes neer en pakken zo vaak mogelijk nieuw water, zeker nu het zo vriest..
We weten 100% zeker dat het zwervers zijn ook. Ze zien er erg slecht uit en zijn bang voor mensen...
moniek21 schreef:Mijn kat komt 100% ook bij iemand anders binnen om te eten .. hij krijgt bij ons wat hij nodig heeft aan eten maar is zo dik echt niet normaal 6,5 kg vorige week gewogen bij de DA waar hij met spoed heen moest ivm een blaas die op knappen stond .. hij zit nu op speciaal voer voor blaasgruis , maar hoop toch niet dat hij bij zn 2e huisje brokjes krijgt anders is het voor ons dweilen met de kraan open ..
Quellian schreef:sterreke98 schreef:Ik zit hier met zwervers in de tuin. En ik ben dus enorm bang dat ze bevriezen eigenlijk.. Naar binnen durven ze ook niet helaas. Heb 2 plastic bakken in elkaar gedaan met kranten snippers voor een soort van isolatie en in de kleinste snippers en hooi, uit de wind gezet en droog. Ik hoop gewoon dat ze er gebruik van gaan maken en dat ze het niet kouder gaan krijgen.
We zetten ook elke dag verse brokjes neer en pakken zo vaak mogelijk nieuw water, zeker nu het zo vriest..
We weten 100% zeker dat het zwervers zijn ook. Ze zien er erg slecht uit en zijn bang voor mensen...
Gossie... kun je ze niet laten vangen?
Wij hebben 1 kat die alleen binnenkomt om te eten. Betrapte ik hem er gisteren toch op dat ie op zolder lag te pittenZelfs voor hem is het nu dus te koud buiten.
Onze andere katten gaan niet eens de tuin in, veel te fris!