Anna79 schreef:Elena, ja dat zou kunnen, hij speelt op zich nog wel vrij wild voor een kat met artrose, maar hij springt niet overal meer makkelijk op. Mooi dat jouw kat dat door het voer wilde eten, helaas wil die van mij dat echt niet, ook niet met superlekker voer. Ben wel benieuwd hoeveel jij er per keer door deed als je dat nog weet...
half theelepeltje op een eetlepel natvoer ongeveer, met nog een eetlepel water..
even 40 seconden in de magnetron (dan wordt t stroperige meer vloeibaar en ruikt t natvoer sterker).
prakken met een vork tot een zachte bijna papachtige substanties was en dat vond ze lekker.
die van mij speelde ook nog met fikse artrose en klom nog boven in de grote krabpaal om daar te gaan liggen knorren.. de kittens die ik er inmiddels bij had, hadden diep respect voor haar (uit eigen belang had ze ze gelijk op dag 1 een flink lesje geleerd zodat ze niet perongeluk met hun 5 maanden oude puberlijfjes over haar heen zouden denderen). ze ging in stealth zitten en als er dan 1 te dicht langs kwam dan was ze nog net een bliksemschicht.. en die kittens van geen kwaad bewust schrokken zich werkelijk de rambam en hielden en zeer respechtvolle ruimte van een ruime 1.5 meter als ze om haar heen liepen