Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Iselda schreef:Niet helemaal hetzelfde, maar onze kat valt zijn eigen staart aan. Inclusief blazen, grommen, bijten. Bij ons is het een aantal jaar geleden begonnen, onderzoek bij de da gedaan, maar ze kunnen niks vinden. Hij heeft dus nog steeds zulke buien, zo noem ik het maar. Op dat moment verandert zijn hele blik en oren ook, dus je ziet het ook echt. Op dat moment mag je hem ook niet aanraken terwijl het een super lieve en aanhankelijke kat is. Zie je ook bij die kat misschien iets qua uitstraling veranderen ?
De onze heeft medicijnen gehad tegen epilepsie, dit hielp niet en zijn er toen dus weer mee gestopt. Nog steeds geen oorzaak bekend..
siskeh schreef:Ik weet haast zeker dat ik iets vergelijkbaars gezien heb bij afleveringen van my cat from hell.
Ik dacht haast dat het iets neurologisch was, ik ga even zoeken!
Edit:
https://www.uu.nl/nieuws/een-kat-in-het ... e-syndroom
Lijkt het hier op?
Poekkie schreef:Voor wie uiteindelijk nog de afloop wou weten of een soortgelijk probleem heeft: de kat heeft enkele dagen kalmeringsmiddel gehad en de aanvallen zjn langzaam weggeebt.Nu al 2 of 3 dagen volledig aanval vrij en veel speelser en liever. Was dus een combinatie van stress en heel zenuwachtig karakter. Is wel nog steeds een heftig dier, loopt ongelofelijk veel, eet mijn neefje de oren van het hoofd en blijft slanker dan een hagedisje. Maar kerngezond.