Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rangeela schreef:Wat een wrede oplossing topsylover.
ik zou idd snachts niet op reageren. Mijn kat ging snachts aan de deur krabben om aan te geven dat hij eruit wilde. Maar snachts is niet het moment, was een tijdje heel irritant vanwege niet kunnen slapen maar binnen een week snapt hij dat het niet werkte. Ik probeer ook overdag dit gedrag voor te zijn. Hij gaat nu op de deurmat zitten wachten. Of laat me zien dat hij de deur uit moet door ernaartoe te lopen nadat hij miauw heeft gezegd om duidelijk te maken dat hij wat wilmaar dat ook alleen nog overdag. Snachts ligt tie lekker bij me op bed.
nontie schreef:Katten op de slaapkamer vind ik sowieso smerig, vooral na een artikel dat ik gelezen heb over iemand waarvan de katten bij haar in bed sliepen en er vervolgens een haarbal uit haar flamoes werd verwijderd bij de gyneacoloog.![]()
Not for me..
safina schreef:Mooi verhaal, maar ik geloof er geen (haar)bal van.Toch vind ik katten in bed ook smerig. Ik zal er vast geen haarballen van in m'n flamoes krijgen
, maar niemand die z'n kont niet afveegt na het poepen en geregeld door z'n eigen toilet wandelt mag in mijn bed.
Mijn dames slapen samen heerlijk beneden in de woonkamer. En hoewel beiden behoorlijk vocaal zijn, hoor je ze s nachts nooit.
Rangeela schreef:Wat een wrede oplossing topsylover.
nontie schreef:Precies de reden waarom onze prater 's nachts alleen in de woonkamer mag.
Onze katten mogen sowieso niet vaak naar boven. Af en toe als ik aan het luchten ben mogen ze door het hele huis maar dan vind ik ze terug in het handdoekrekje op de overloop, liggen ze lekker te pitten
Katten op de slaapkamer vind ik sowieso smerig, vooral na een artikel dat ik gelezen heb over iemand waarvan de katten bij haar in bed sliepen en er vervolgens een haarbal uit haar flamoes werd verwijderd bij de gyneacoloog.![]()
Not for me..