Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
GDG schreef:Zammie schreef:Ze is hier welkom, maar je woont me net tever weg.
Als het echt een goede match blijkt te zijn dan lijkt me dat TS het er toch wel voor over mag hebben om het beestje te komen brengen. Ik hoop dat het matcht! Beestje blij, TS blij, jij blij?
Lianne schreef:Mossel schreef:
Dat is dus het hele probleem.. op marktplaats krijg ik ook enkel reacties dat het zielig is
Dan moet je haar te koop zetten zonder de reden erbij dat hij van je ex is geweest. Niet al te veel over uitweiden, gewoon neerzetten dat het een herplaatsertje is en jij tijdelijk voor de kat zorgt.
Mossel schreef:GDG schreef:
Als het echt een goede match blijkt te zijn dan lijkt me dat TS het er toch wel voor over mag hebben om het beestje te komen brengen. Ik hoop dat het matcht! Beestje blij, TS blij, jij blij?
Dat is wel makkelijk pratenik heb een uitkering dus ik kan niet zomaar even zeggen dat ik even een kat naar Drenthe kan brengen. Ik gun haar een super plekje maar ik kan niet zomaar overal naar toe reizen.
Bigone; niet al zijn spullen gelukkig, wel al zijn kleding. Ik heb contact gehad met zijn begeleider maar die reageert ook nergens meer op.
Mossel schreef:GDG schreef:Als het echt een goede match blijkt te zijn dan lijkt me dat TS het er toch wel voor over mag hebben om het beestje te komen brengen. Ik hoop dat het matcht! Beestje blij, TS blij, jij blij?
Dat is wel makkelijk pratenik heb een uitkering dus ik kan niet zomaar even zeggen dat ik even een kat naar Drenthe kan brengen. Ik gun haar een super plekje maar ik kan niet zomaar overal naar toe reizen.