Wat te doen met kat

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Re: Wat te doen met kat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 11:28

Dus de rest van de spullen liggen ook allemaal nog bij je?? En contact met familie van hem??

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-18 11:57

GDG schreef:
Zammie schreef:
Ze is hier welkom, maar je woont me net tever weg.

Als het echt een goede match blijkt te zijn dan lijkt me dat TS het er toch wel voor over mag hebben om het beestje te komen brengen. Ik hoop dat het matcht! Beestje blij, TS blij, jij blij?

Dat is wel makkelijk praten :) ik heb een uitkering dus ik kan niet zomaar even zeggen dat ik even een kat naar Drenthe kan brengen. Ik gun haar een super plekje maar ik kan niet zomaar overal naar toe reizen.

Bigone; niet al zijn spullen gelukkig, wel al zijn kleding. Ik heb contact gehad met zijn begeleider maar die reageert ook nergens meer op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 12:35

Lianne schreef:
Mossel schreef:

Dat is dus het hele probleem.. op marktplaats krijg ik ook enkel reacties dat het zielig is

Dan moet je haar te koop zetten zonder de reden erbij dat hij van je ex is geweest. Niet al te veel over uitweiden, gewoon neerzetten dat het een herplaatsertje is en jij tijdelijk voor de kat zorgt.

Dit wou ik ook net zeggen, gewoon een redelijk korte advertentie dat je wegens omstandigheden genoodzaakt bent een ander huisje voor de kat te zoeken, zou er verder niks bij zetten over je ex of wat dan ook..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 12:38

Mossel schreef:
GDG schreef:

Als het echt een goede match blijkt te zijn dan lijkt me dat TS het er toch wel voor over mag hebben om het beestje te komen brengen. Ik hoop dat het matcht! Beestje blij, TS blij, jij blij?

Dat is wel makkelijk praten :) ik heb een uitkering dus ik kan niet zomaar even zeggen dat ik even een kat naar Drenthe kan brengen. Ik gun haar een super plekje maar ik kan niet zomaar overal naar toe reizen.

Bigone; niet al zijn spullen gelukkig, wel al zijn kleding. Ik heb contact gehad met zijn begeleider maar die reageert ook nergens meer op.

Wat een rare opmerking GDG, hoe weet jij of de TS vervoer heeft of tijd of geld om het dier "even" naar Drenthe te brengen.. Ik heb de vraag in het verleden ook ooit eens gehad, kan je het (geen kat dan) niet ff brengen? Uh nee ik heb alleen een scooter :') Dus wat word hem niet..

Maar wat een rot situatie Mossel.. En bijzonder dat z'n begeleider ook niet reageert, kan je niet het bedrijf ofzo bellen van waaruit die begeleider is?

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-18 12:59

Het is sowieso een waardeloos bedrijf dat z’n cliënten gewoon wiet laat kweken in de woning dus ik denk niet dat ik daar verder wat ga bereiken

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 13:57

Ik kan helaas niet lang in de auto rijden, door rugproblemen. Anders was het geen probleem geweest ts. Ik hoop dat er iemand anders is, die haar eventueel in huis kan nemen ts...

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 16:19

Mossel schreef:
GDG schreef:

Haar langer aanhouden en moeten voeren (en risico op DA-kosten) kost ook geld, dus in die zin zou het de investering van de (OV-)reis al snel waard kunnen zijn. Als je alternatieven in de buurt hebt helemaal mooi natuurlijk, wie weet komt daar op korte termijn nog wat uit. Ondertussen lijkt het me de moeite waard om uit te zoeken of Zammie een goede optie is.

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 16:27

Stichting Kattenzorg Nijmegen is wel een goeie hiervoor :j Herplaatsen de kat op afstand via bemiddeling, en dat kan heel snel gaan. Ze hebben een vrij groot netwerk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 22:34

Pb gedaan :)